zaterdag 9 augustus 2014

Viva La Verve August #2

Het is weer zaterdag, tegenwoordig post ik meestal kaartjes die ik gemaakt heb n.a.v. een schets van Viva La Verve. Zo ook vandaag. Een babykaartje. Omdat die zo heel erg leuk zijn om te maken. En omdat ik mijn nieuwe stempel nu ook eens met kleur wilde uitproberen:

It's Saturday already. These last few weeks I've been posting cards I made using the Viva La Verve sketch on Saturdays. I'll not break this tradition today ;-). I made a babycard, because I really like to make them. And I wanted to colour my new stamp:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Carta Bella
-Cardstock: Papermania
-Perkamentpapier: Pergamano
-Hoekpons: Boekenvoordeel
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA
-Aquarelpotloden

Rest mij niets anders dan jullie een fijn weekend toe te wensen!

I've nothing left to say but this: have a nice weekend!

Liefs/Love,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Awh! Wat een schatje :) zo lief! Ook een erge leuke kleuren cobi. Weer eens wat anders. Super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what an adorable card! I love the patchwork alphabet paper :)

    BeantwoordenVerwijderen