donderdag 21 augustus 2014

Tuesday Morning Sketches + SU-per-challenge

Jippie, de meeste challengeblogs zijn weer terug van vakantie :-) Dat betekent: Uitdagingen combineren!
Vandaag was het niet zo moeilijk, want bij het SU-perchallengeblog is de uitdaging: alles mag! Tja... Dus gebruikte ik de schets van Tuesday Morning Sketches.
En dan heel erg leuk nieuws! Ik heb een hele leuke stempelset, die ik heel graag wilde kunnen kopen van iemand. Zij had deze set dubbel en ik kon 'em overnemen. Nu ben ik alleen nog op zoek naar de set met de tekststempels (al heb ik nu ook van Kars een vel baby-tekst-stempels besteld), dus als je ze per ongeluk tegen komt... Hoe dan ook, met dit kaartje heb ik mijn nieuwe stempels ingewijd:

Yippee, most of the (dutch) challengeblogs are back from their holidays. Which means that from now on I'm going to combine challenges. Today it wasn't a difficult task, because the challenge at the SU-perchallenges is: anything goes. So I used the sketch from Tuesday Morning Sketches. I also bought some new stamps, I was desperate to get these (they're not in the stores anymore) stamps and someone had the set twice, so I bought one set from her. Of course I used (a few) of my new stamps with this card:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof 
-Scrappapier: Wild Rose Studio (Polka Dots)
-Plakparels: Action
-Cardstock & Lettertang: HEMA
-Aquarelpotloden



Liefs/Love,

Mirjam

9 opmerkingen:

  1. wat een lieve! leuk ook dat stippeltjes papier! ik hou van stippeltjes haha!

    liefs meia,
    ps. de stempeltjes zijn onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend schattige kaart heb je weer gemaakt Mirjam!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw super dat je stempels eindelijk hebt kunnen krijgen! Ze zijn echt geweldig he? Volgende week komt er bij mij een kaart waar ik ook die stempels heb gebruikt! Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!

    Nog een fijne avond.

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card!! This is such a sweet baby card!
    Thanks so much for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute card, I love the papers and colours you used. Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So adorable! I love the embossing on the baby panel. Thanks for coming to play at TMS this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje is het geworden! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke inzending bij SU-per Challenges!
    We zetten snel de Top 3 van deze uitdaging online.
    Ben je benieuwd of je erbij staat, kom dan even langs op het blog.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen