donderdag 7 augustus 2014

Tuesday Morning Sketches #261

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer met een creatie. Ik vond de nieuwe TMS schets echt fantastisch en als schetsliefhebber kon ik het natuurlijk niet maken om deze aan mij voorbij te laten gaan. Zo is mijn kaartje geworden. Is de babystempel niet superschattig? Mijn nieuwste aanwinst... (terwijl het al een hele oude stempel is):

Hi everyone,

Today I'll show you one of my newest creations. I loved the new TMS sketch and well, I'm absolutely a fan of sketches, so I couldn't resist to make a card according to the sketch. This is how it looks like, isn't the baby stamp cute? 


Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Plakparels: Action
-Twine: Xenos

Een fijne dag! Ik heb lekker een filmmiddagje met een vriendin en ga ondertussen weer lekker haken...

Have a nice day. I'll just watch movies with a friend this afternoon and meanwhile I'll try to finish my blanket :-P

Liefs/Love,

Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart! Echt heel erg leuk gedaan! Geniet van je middag!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, zo leuk met die baby-stempel! Dat klinkt als een gezellige middag, geniet ervan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje! Je nieuwe stempel is ook mooi.
    Ik hoop dat je een geweldige middag had :)
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card, what a darling image. Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet baby card!! That image is adorable!
    Thanks so much for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen