vrijdag 29 augustus 2014

Shoplog #4

Wat had ik er lang naar uitgekeken... Om eindelijk naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch te gaan. En vandaag was het dan eindelijk zo ver. Ik heb veel dingen gezien, ik heb zelfs meegedaan aan een Make & Take en ik heb ontzettend veel dingen gekocht. En die zal ik allemaal laten zien. Ook weet ik eindelijk hoe een vogeltje zich voelt als hij tegen een raam vliegt, maar daarop komen we vanzelf!

Allereerst twee foto's van stempels die ik niet gekocht heb op het kaartenfestijn:

Ik kocht de eerste set via Marktplaats, de tweede en derde set was ik al heel lang naar op zoek. Vorige week kreeg ik een mailtje van iemand die de set met de plaatjes dubbel had. Vervolgens had zij ook de middelste set gespot op de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle. Ze gaf met het mailadres van deze webshop door en vandaag belandde ook die set bij ons in de brievenbus:
Deze twee sets heb ik gekregen. De eerste van vriendinnetje Katie die een weekje in Engeland is geweest. De tweede van die lieve Meia.
Dit is het kaartje wat ik maakte bij een Make & Take van Stampin' Up. Ik wil graag de Zoo Babies kopen, dus stond even in de catalogus te kijken, voor de prijs. Toen vroeg iemand of ik zin had om mee te doen, het leek me wel wat. Je kreeg meteen de najaarscatalogus mee, ook wel leuk natuurlijk. Het plaatje kleurden we met Blendabilities, maar ik moet zeggen dat ik liever aquarelpotloden heb. Ik heb besloten om te gaan sparen voor een hele grote doos vol:
Nog meer stempels :-) Het alfabet was een last-minute aankoop, waar ik zeker blij mee ben. De stempel van Dancing Daisy had ik al voor mijn verjaardag gevraagd, maar mijn schoonzus kon 'm nergens krijgen. Nu heb ik de stempel dan toch. En de stempels van Kaiserkraft vind ik echt supertof...
De labeltjes en de wolkjes stonden totaal niet op mijn verlanglijstje, maar toen ik ze tegenkwam, was ik direct verkocht. De hartjes stonden wel op mijn lijstje en ik ben er erg blij mee.
En dit zijn mijn favoriete aankopen (nee, dat is niet waar, ik vind alles heel leuk, maar deze wilde ik heeeel graag hebben). De alfabetcollectable van Marianne Design, de nummers en het haasje. Ik heb heel lang getwijfeld tussen het haasje of de kikkertjes, maar ben toch voor het haasje gegaan. Mijn moeder beweert dat ik bijna weer jarig ben, dus dan kan ik ze dan altijd nog vragen... (Even voor de goede orde, ik ben op 26 februari jarig :-P)

En dan nog leuke papierblokjes. Die van Joy! Crafts vond ik erg leuk, leuker dan het kerstblok van dit jaar (volgens een mevrouwtje was deze van vorig jaar, vandaar). De andere twee blokjes waren 50% korting (volgens mij), dus die kon ik écht niet laten liggen!

En dan als laatste nog een stiftje Tacky Glue (met het potje schiet ik altijd uit) en twee leuke ponsen... die ook heel goedkoop waren!

Zo, nu alles opbergen op de goede plek, zodat ik daarna lekker kan knutselen. O ja, waarom ik nu weet hoe een vogeltje zich voelt? Ik ging vrij vroeg weg van de beurs, ik had nog maar 25 centjes in mijn portemonnee en het was nog een lange treinreis. In gedachten verzonken liep ik naar de uitgang. Ik keek nog even bij de draaideur en dacht: ja, nu kan ik. Maar nee, ik kon niet. Zo met mijn hoofd/neus tegen de deur aan. Een aantal dames kwam ongerust aangesneld. Ik probeerde me groot te houden, het ging best. Maar even later toch niet, ik kreeg een zeer hoofd. Een hele aardige mevrouw is met mij naar een bankje gelopen en daar hebben we even gezeten tot het weer beter ging. Gelukkig heeft mijn bril het overleefd, budgetcollectie van Pearl is toch ergens goed voor ;-)

Zo... nu echt aan de slag!

Liefs,

Mirjam

PS: Ik heb besloten dat je tot 1 oktober vragen aan mij mag/kunt stellen. Ik maak hier even een apart berichtje voor dat bovenaan blijft staan. Alle vragen die al gesteld zijn, worden zeker beantwoord, dus je hoeft het niet nog een keer te vragen.






4 opmerkingen:

  1. was leuk he! ik ben gister geweest heb echt genoten echter heeft mijn lijf er vandaag veel last van maar met alle nieuwe winsten geeft dat niet! leuke dingen heb je gekocht ik dacht dat ik al veel had maar jij hebt nog meer haha! maar soms mag dat!

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je veel spullen gekocht zeg!
    Echt heel leuk. Ben nu al benieuwd naar wat voor je moois je ermee gaat maken.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo, Mirjam, maar jy het darem lekker gekoop, ne!!! Ek wens ek kon ook daar wees!!! Ek kan nie wag om al die mooi kaartjies te sien wat jy gaan maak nie!!! Geniet dit!!!
    Lekker naweek!!!
    Groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, nu kan ik al je spulletjes ook nog eens zien! Wauw wauw en nog eens wauw! Wat een super leuke spulletjes heb je gekocht zeg :). Dat beloofd nog heel veel mooie kaartjes. Hihi. Maar Mirjam wat een naar verhaal dat je zo tegen het glas knalde! oh wat moet dat schrikken zijn geweest zeg..maar wat fijn dat er dan toch nog van die lieve mensen zijn. Ah echt als ik het zo lees zie ik het helemaal voor me..wat rot! Gelukkig is je bril heel gebleven en ben je ook weer veilig thuis gekomen!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen