zaterdag 16 augustus 2014

Shoplog #3

Hallo allemaal,

Vandaag was het Hobby Festival in Barneveld. Samen met mijn moeder ben ik daar even geweest en weer met heel wat spulletjes thuis gekomen. Kijk maar mee:

Hello everyone,

Today I bought some new craft goodies. Have a look:

Ik kocht een handige snijmachine (omdat het met een snijplaat en een mesje nog heel vaak scheef gaat), leuk scrappapier, sleutelbedeltjes, een paar houten stempels en bij een kraam kon je 11 pakjes papier voor 5 euro kopen. Daar zat ook Vellum bij, en cardstock. Ik heb 4 pakken voor vierkante kaarten gekocht, twee pakjes Mica sheets (voor schudkaarten) en 5 pakken perkamentpapier/vellum. En dat alles voor een prikkie! En zie je die leuke houten ballonnenstempel? Die was maar 1 euro :-) En het hondje 2,50. Al met al een leuk ochtendje. Nu lekker aan de knutsel...

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullen heb je gekocht!
    Geweldige stempels en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe kaarten op je nieuwe papier.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! Je kunt weer lekker aan de slag!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke aankopen deed je en voor een prijsje nog wel, je kan weer lekker aan de slag, laat je inspiratie maar los!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jay, stempels! Wist je dat ze bij de HEMA ook weer nieuwe hebben nu? Super toffe, waarvan ik wed dat jij er ook wel wat mee kunt! =D

    BeantwoordenVerwijderen