donderdag 14 augustus 2014

Serie #8 Jip & Janneke

Toen ik vorige week de huwelijkskaart met Jip & Janneke liet zien, gaven enkelen van jullie al als tip om geboortekaartjes met deze stempels te maken. Ik had hier zelf ook al aan gedacht, maar vind het erg leuk dat iedereen meedenkt! Vandaag heb ik dan eindelijk twee kaartjes gemaakt die ik al een tijdje in mijn hoofd had zitten. Ik ben de laatste tijd veel aan het haken, de kaartjes schieten er een beetje bij in. Ik moet wel zeggen dat mijn bureau zo een stuk opgeruimder blijft ;-) Maar goed, vandaag dus wel twee kaartjes:

Last week I showed the wedding card with the famous Jip & Janneke stamps. Some of my fans gave the suggestion, to make some 'new born' cards with them. I had thought of that myself as well and today I finally made the cards. I'm so busy with crochet, I tend to forget that I also love making cards. But today I finally made two cards:


Ook nog even apart:

And two more pictures:

Gebruikte materialen:
-Stempel, tag & lettertang: HEMA
-Scrappapier: Teresa Collins, you are my happy
-Tape & plakparels: Action
-Twine: Xenos

Gebruikte materialen:
-Stempel, tag, lettertang & tape: HEMA
-Scrappapier: Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Twine: Xenos
-Plakparels: Action

Er komen vast nog meer kaarten met deze schattige stempels (en ja, er zitten er nog wel een aantal in de set)

And of course there will be more cards in the future with these stamps...

Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Mirjam en geboorte kaarten zijn inderdaad een heel goed idee met deze leuke stempeltjes.
    Jip en Janneke blijven ook altijd zo leuk!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaarten! Die stempels zijn heel leuk! Ik wil ze ook gaan gebruiken dit weekend! Weet nog niet hoe maar dat komt vast wel! Bedankt voor de tip van het papier!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!!
    De stempels passen inderdaad goed bij een baby kaartje.
    Ben nu al benieuwd naar die andere jip en janneke stempels :)
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten.
    en de stempels horen inderdaad op een geboorte kaartje
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn leuk! ik ga het eer daags ook maar is proberen met die stempeltjes!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen