zondag 31 augustus 2014

Serie #8 Babykaartjes met naam

Gisteren liet ik al een kaart zien, gemaakt met het alfabet van Marianne Design. Zoals ik vertelde was het voor mensen uit mijn kerk die een zoontje hebben gekregen. Maar... ik zit in een nogal grote kerkelijke gemeente (heb je in Barneveld al snel), dus zijn er de afgelopen maand meer kindjes geboren (zes in totaal, voor 5 heb ik nu een kaartje). Het lijkt me erg leuk om voor iedereen een persoonlijk kaartje te maken, met de naam van het kindje erop verwerkt. Dat heb ik ook gedaan met de kaarten van vandaag. Ik gebruikte, natuurlijk, het alfabet, maar ook mijn nieuwe konijntje/haasje van Marianne Design. Ik had beide uitgesneden, voor de eerste kaart en wist niet goed wat ik er mee moest. Dus ging ik maar bladeren in de map met schetsen van Mojo Monday. Ik kwam een hele leuke tegen, nummer 127. En die indeling heb ik aangehouden:

Yesterday I showed you a card, made with my new alphabet dies. It had the name of a new born boy on it. Today I have some more cards with names. (They're all for people in my church, I'm member of quite a big church, so a lot of baby's are born every month). I love to give the cards something personal, to put the name of the baby on the card. I used my new alphabet dies plus my new Bunny die from Marianne Design. (I want to participate with the challenge from Simply Create Too: something new). I used a very old sketch, from Mojo Monday, number 127. (So, the only thing on the card I need is something borrowed, because, the new, the old & the blue are present... at least, in the second card). 


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Therese Collins, you are my happy (roze), Eline Pellinkhof (blauw)
-Collectables: Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Cardstock: Papermania
-Plakparels: Action
-Touw
Laat je me weten wat je ervan vind?

Will you let me know what you think of the new cards?

Een goede zondag!

Have a blessed Sunday!

Liefs/Love,

Mirjam

PS: Vergeet niet om vragen te stellen ;-)

6 opmerkingen:

  1. Jou kaartjies is so pragtig, Mirjam!!! Ek hou van die oulike hasie en die name maak dit so persoonlik!! Ek sien jy is baie lief daarvoor om baba kaartjies te maak, ne!!
    Hoop jy het 'n baie lekker Sondag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had stiekem natuurlijk al eventjes mogen spieken ;) . Maar echt ik wil nogmaals eventjes zeggen dat ik ze beiden echt zo leuk vind! Het konijntje is z'n schatje ik ben er dol op! De kersverse papa's en mama's zullen erg blij zijn met een heuse Mirjam kaart! Echt helemaal Super! (Oei wat een uitroeptekens weer... Maar ik ben gewoon zo enthousiast!!!! Haha)

    Fijne zondag
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes!
    Zo leuk je nieuwe haasje.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk! helaas heb ik alleen de uiltjes in mijn bezit maar deze zijn ook wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh so cute cards. Glad you joined in our Simply Create Too Challenge #69 - "Show Us Something New" [& thanks for telling us what 'new' you used].

    Blessings,

    Diane
    Simply Create Too Design Team
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen