maandag 11 augustus 2014

Serie #7 Minimalistic

Vandaag een keertje geen Mojo Monday. Ik heb momenteel echt geen zin om een kaart te maken (dan moet je zin maken, zei mijn moeder altijd, maar zelfs daar heb ik geen zin in). Dus heb ik maar even het mapje 'random dag' geopend. Hier sla ik alle creaties in op die ik niet meteen op mijn blogje ga zetten, maar die dus een prima vervanging zijn als ik een dagje niets anders heb (en wel graag een berichtje wil posten). 
Het zijn wel kaarten, gebaseerd op een kaart van Miranda. Zo zijn de mijne geworden:




Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof/Marianne Design
-Tape: Action, Pipoos en Wibra
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Twine: Xenos
-Bedel: komt uit een kralenwinkel in Londen. 
-Fineliner

Deze kaartjes zijn heel simpel om te maken, maar ik vind het resultaat echt super!

Een fijne dag allemaal!

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. als je geen zin hebt om iets te maken dan lukt het ook niet, tenminste bij mij niet. Handig zo'n mapje achter de hand voor zulke dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker simpel maar toch heel leuk!
    En je hoeft toch niet iedere dag een kaartje te maken, een rustdagje mag best hoor :)
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen