donderdag 28 augustus 2014

My Favorite Things #191

Heeft iemand de leuke schets van MFT gezien? Ik ging vandaag even kijken en ik vond hem zo leuk dat ik maar meteen een kaartje erbij heb gemaakt. Natuurlijk een babykaartje :-)

Did anyone see the lovely sketch at MFT? I had a look today and I liked it. Actually, I liked it so much that I made a card with it immediately. Of course it's a babycard, love making those!

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Papier: Wild Rose Studio (Polka dots)
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Washi Tape: Pipoos
-Plakparels: Action
-Spellbinders
-Aquarelpotloden

Allemaal nog een fijne dag. Vanavond hoop ik de ballonfiësta hier in Barneveld te bezoeken..

Have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

PS: Je kunt nog steeds vragen verzinnen... (Jullie hebben allemaal al leuke vragen bedacht. Wil je meer vragen, mag dat altijd!)

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een kaart weer Mirjam!
    Erg mooi.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Mirjam ik ben alweer helemaal fan ! Ik heb toevallig de tapejes ook :)

    Lieve groetjes, Mandy
    ps. Nu de letters nog he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt veel kaartjes joh!
    En ook allemaal voor baby's haha, grappig.
    Ik heb nog de vraag 'Wat voor opleiding doe je, en wil je dit later ook als beroep doen?'
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ag, dit is te skattig, Mirjam!! Die voetspoortjies is so cute en ek hou van die vrolike baba met sy cupcake!!! Baie oulik!!

    Groete en geniet die ballonfiesta!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is precious! Love how you did the sentiment and tiny feet images!

    BeantwoordenVerwijderen