zondag 24 augustus 2014

My Favorite Things #190

Met al die leuke babystempels blijven de ideetjes maar stromen. Het was dus ook niet zo moeilijk om een kaart te maken bij de schets van My Favorite Things. Ik heb de stempels op vellum gestempeld en vervolgens ingekleurd met aquarelpotloden, dat heeft best een leuk effect! Ik twijfelde nog even om de tekst A star is born erop te maken met de lettertang, maar eigenlijk vind ik hem zo wel af. Wat vinden jullie?

I have such sweet baby stamps... so it wasn't difficult to make a card using the sketch from MFT. I stamped on vellum and coloured the images with water colour pencils. At first I wanted to put a sentiment, saying a star is born on it. But in the end I didn't do it, because it wasn't necessary, at least, that's what I thought. What do you think?

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Teresa Collins, you are my happy & Boekenvoordeel
-Houten sterren: Xenos
-Plakparels: Action
-Vellum/Perkamentpapier
-Aquarelpotloden

Een goede zondag!

Have a blessed Sunday!

Liefs/Love,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Heel goed idee om op vellum te stempelen en het dan in te kleuren, de tekst vind ik ook helemaal niet nodig, hij is mooi genoeg zo!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere vrolijke kleurtjes zeg.
    En dat vellum, dat is echt leuk zo.
    Heb je het nou met een klein beetje lijm vast geplakt of alleen met die ster?
    Ik vind tekst altijd wel leuk, alhoewel dit kaartje niet echt meer wat nodig heeft nu.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. De baby stempels zijn zo leuk! Erg mooi hoe je ze op vellum gestempeld en ingekleurd hebt :) . Ik vind hm helemaal af zo.

    Liefs en nog een fijne zondag avond!

    BeantwoordenVerwijderen