zondag 10 augustus 2014

My Favorite Things #188

Hallo allemaal,

Ook vandaag heb ik weer wat om te laten zien, een kaart gemaakt n.a.v. de schets van My Favorite Things. Ik heb, onder andere, een collectable van Eline Pellinkhof/Marianne Design gebruikt. Deze heb ik zelf ingekort zodat het mooi in de schets paste. En zo is de kaart geworden

Hi everyone,

Today I want to show you the card I made, using the sketch of My Favorite Things. This is how it looks like:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Cardstock: Papermania
-Perkamentpapier: Pergamano
-Collectable: Marianne Design
-Plakparels: Action

Een goede zondag!

Have a blessed Sunday!

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!
    Vind de stempel echt mooi.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempel om kaartjes mee te maken, daar kun je alle kanten mee op. Deze kaart is ook mooi geworden, ik vind de plakparels zo'n mooi accent geven.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Mirjam! Erg mooi hoe je gestempeld hebt op vellum. Ik hou ervan :)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor, je maakt er telkens weer iets speciaals van. De titels van je blogjes verschijnen hier in "chinese taal" echt onleesbaar, de rest is ok, hopelijk gaat het weg.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen