maandag 25 augustus 2014

Mojo Monday #360

Ik mezelf even ernstig toegesproken en verteld dat ik ook andere kaartjes moet maken dan babykaartjes. Vandaar dat er vandaag een iets minder vrolijk kaartje te zien is. Hopelijk heb ik hem voorlopig niet nodig.
De kaart is gemaakt naar aanleiding van de schets van Mojo Monday. Zoals iedere week weer iets leuks op de maandagochtend :-) Vandaag heb ik mezelf namelijk al verschillende malen streng toegesproken... Onder andere dat vandaag geen saaie maandag mag worden, het is mijn laatste vakantie-maandag. Heel vaak doe ik op maandag erg weinig en heb ik 's avonds een onbevredigd gevoel. Maar tot nu toe is vandaag anders :-)
Ook staan er trouwens weer drie nieuwe kaartjes op de Uitdaging pagina. Nummer 33, 34 & 35 zijn nieuw!

I did not allow myself to make another baby card, it was really difficult to resist the temptation. But I made a less cheerful card today (the stamps says something like: 'Wish you strength for these hard days!'). I hope I will not need to send it for a very long time!
I used Mojo Monday's sketch. 
Plus, I added three new cards at my challenge page. I made cards with sketches 33, 34 & 35!


Gebruikte materialen:
-Stempel: Different colours
-Scrappapier & Cardstock: Papermania
-Bloem & Plakparels: Action
-Vellum (daar is de stempel op gestempeld, vervolgens met fotolijm op het scrappapier geplakt)


Liefs/Love,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. wauw ik vind het knap hoe je die kaarten maakt zeg! ik vind ze prachtig!
    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Mirjam!!
    Jy was baie besig die afgelope tyd en ek het nou baie lekker op jou blog gekuier en na al jou pragtige werk gekyk!! Ek hou vreeslik baie van jou hekelwerk - ek geniet dit ook vreelik baie om te hekel en is op die oomblik besig om aan 'n kombers te werk.
    Jou kaartjies is pragtig - ek hou baie van hierdie Mojo Monday een - die grys, wit en swart is so mooi en die blom is lieflik!!
    Baie groete en 'n baie lekker Dinsdag vir jou, Petra

    BeantwoordenVerwijderen