maandag 18 augustus 2014

Mojo Monday #359

Jaaaa... daar ben ik weer met een Mojo Monday kaartje :-) Voor mijn gevoel is dat al heel lang geleden. Ik heb sowieso erg weinig kaartjes gemaakt. Ik heb me veel bezig gehouden met dekens haken en ook met mijn verhaal... Het moment dat ik deze daadwerkelijk ga opsturen naar een uitgever komt steeds dichterbij!
Maar goed, vandaag is er dan eindelijk weer een kaartje:

Yes, it's me again with a Mojo Monday card :-) Last week I didn't play along, and it feels like ages. Anywayz, I'm back and this is how the card looks like I made:

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Wild Rose Studio (Polka Dots)
-Stempels: Eline Pellinkhof (tekst) & Onbekend (plaatje)
-Cardstock: Papermania
-Embossingfolder: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action
-Perkamentpapier/Vellum
-Aquarelpotloden 
-Spellbinders mallen
Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend vrolijk kaartje! en wat tof dat je je verhaal op gaat sturen naar een uitgever!
    Liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje en spannend hoor hoe het verder gaat met je verhaal!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, hele vrolijke kleuren!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card! Love all your colorful balloons.

    BeantwoordenVerwijderen