maandag 4 augustus 2014

Mojo Monday #357

Ongeduldig wachtte ik vandaag tot het 11 uur was. Rond die tijd komt meestal de nieuwe Mojo Monday Schets online. Ik had al mijn klusjes al gedaan (vroeg wakker, dan krijg je dat ;-)) en zat lekker ontspannen te haken, totdat ik de nieuwste schets zag komen. Rustig liet ik de schets op me inwerken (dat probeer ik meestal te doen, maar aangezien ik geen rustig persoon ben, lukt het me niet altijd) en bedacht wat leuke ideetjes. Sommigen heb ik daadwerkelijk uitgevoerd, andere niet. Ik wilde een label gebruiken en dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. Hierdoor was er te weinig ruimte voor de horizontale streep + het vlaggetje, die heb ik dus maar weggelaten. Genoeg gekletst, het is tijd om jullie de kaart te laten zien die ik heb gemaakt:

This morning I waited impatiently for the new Mojo Monday Sketch to show up. I did all the jobs my mom gave me already and still it wasn't 11 o' clock (at that (Dutch!) time the Mojo Monday Sketch usually comes online). I killed time with some crochet. Finally the moment came and I thought of ideas to make a card, using the sketch. I wanted to use a tag, so I did ;-). But there was no space left for the horizontal line and the banner. So I left them out. Well... maybe it's best if I just show you the card:
Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Action
-Cardstock: Papermania
-Perkamentpapier: Pergamano
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Label&Lettertang: HEMA
-Houten sterren & Washi Tape: Xenos
-Plakparels: Action


En nu gewoon lekker haken in de tuin... Morgen weer een update over mijn strependeken, ik heb veel vooruitgang geboekt, dus kom zeker even kijken ;-)

And for now I'll just sit in the garden and crochet on. Tomorrow I'll bring an update on my as-we-go-stripey blanket, it's way longer than yesterday, so please, have a look tomorrow ;-)

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, met label! Heb dat laatst ook gedaan, maar dan is het wel de zeer vereenvoudigde versie in vergelijking met die van jou ;-). Zag hem al op FB voorbij komen. Heb al heel wat kaartjes verstuurd, dus als je weer een voorraadje hebt klop ik weer bij je aan. Nu ik dit bedenk.. wordt misschien vanmiddag wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!
    Leuk gedaan zo met die tag.
    Ben nu wel heel benieuwd naar je haakwerk hoor. Je bent volgens mij de hele tijd lekker in de tuin aan het haken geweest, dus vast opgeschoten.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Mirjam en baie dankie vir jou besoek aan my blog en dat jy nou my blog volg. Ek het so pas jou blog begin volg!!!
    We not only share a love for cardmaking and scrapbooking - I am also fond of crocheting!!! I love to sit in the sun and crochet!!!
    I love to read the Dutch - I can most of the time follow without a problem, but I can definitely not write it!!!
    It is so nice to meet new friends all over Blogland and I have always had a love for the Netherlands - it has always been a dream of me to visit Amsterdam when the tulips are flowering!!! (and to eat cheese!!!)
    I love your card - the bright colours are great and I like the idea of the tag. The little stars are so pretty!! And great to make the sketch your own and make it work for you - it looks fine without the banner and the line!!!
    Baie groete tot more - ek gaan beslis kom kyk hoe jou deken lyk!!!
    Lekker aand vir jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How fun! Love how you used the tag and stars.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blog ik kwam u tegen via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen