vrijdag 8 augustus 2014

Huwelijkskaart #1

Al een tijdje wilde ik de beroemde 'Jip & Janneke' stempels kopen. Maar ik wist niet goed wat ik er nou eigenlijk mee wilde maken. Dus het mocht niet van mezelf. Tot ik dinsdag opeens een fantastisch idee had, woensdag ben ik meteen stempels gaan halen en heb ik deze kaart gemaakt:

I was thinking of buying stamps of (in Holland they're very famous) 'Jip & Janneke' (story by Annie M. G. Schmidt & drawings from Fiep Westendorp). But I didn't know what to make with it, so I did not allow myself to buy them. But on Tuesday I finally got a fantastic idea, so I bought the stamps and made this card with it (the sentiment says: congratulations on your wedding): 

Gebruikte materialen:
-Stempels & Lettertang: HEMA
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Knoopje: Xenos
-Washi Tape: Action & Wibra
-Plakparels: Action
-Touw

Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik vind hem zelf namelijk heel erg schattig...

I'm curious what you think of this card, in my opinion it's a very cute card ;-)

Liefs/Love,

Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Echt heel schattig. Ik ben zelf ook nog hard aan het verzinnen wat ik met die stempels ga doen!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha grappig dat je eerst een goede reden moet hebben om de stempels te kopen. Mooi kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje zo!
    Misschien zou je nog iets tussen jip en janneke in kunnen doen, vind het zo een beetje 'leeg'. Een hartje, of bloemetje ofzo?
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is echt superleuk. ik heb ze ook. ik zit te denken aan.. geboorte kaartje. of kinderkaartje.. miss krijg je er ook iedeen van.

    liefs meja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jip en Janneke kun je natuurlijk ook goed gebruiken voor een leuke kinder/verjaardagskaart :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen