dinsdag 26 augustus 2014

Dekens op dinsdag #2

Het is weer dinsdag en dat betekent deken nieuws. Ik heb de afgelopen week niet zoveel gehaakt als de weken ervoor (omdat het kaartjesvirus me ook weer te pakken heeft), maar ik heb nu wel alle kleuren aan de deken zitten, je kan nu al erg goed zien hoe hij gaat worden:


Dan nog een vraag. Ik ben al een tijdje aan het nadenken om bovenaan mijn blog ook een 'Over mij' tabje te maken. Dus een bladzijde waar je van alles over mij kan lezen. Maar mij lijkt het leuk om over mezelf te vertellen aan de hand van vragen die jullie mij stellen. Dus wil je iets graag weten over mij, stel dan je vraag onder dit blogberichtje. Over een tijdje zal ik dan zo'n tabje aanmaken en staat ook het antwoord op jouw vraag erbij... Vinden jullie dat een goed idee?

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Goeie more, Mirjam!! Baie dankie vir jou besoek aan my blog - ek geniet dit om jou kommentaar in Hollands te lees en verstaan dit baie goed!!
    Ek hou van jou idee om 'n bietjie meer van jouself te vertel op jou blog!! Omdat ek ook baie daarvan hou om te hekel sal dit lekker wees om bietjie meer te hoor oor jou hekelwerk - van wanneer af hekel jy al, wie het jou geleer en brei jy ook? (Ek is vreeslik lief daarvoor om te brei ook!)
    Jou deken vorder pragtig!!
    Geniet die dag!!
    Baie groete!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je deken al mooi zeg! Echt leuk met al die kleurtjes.
    Ik zal ook eens nadenken over een vraag.
    Liefs, Rensina
    Ps. ga nu gauw al je andere blogjes teruglezen, want was de afgelopen dagen weg. Je bent druk geweest zag ik haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, een deken in regenboogkleurtjes!
    Even denken wat ik je zou kunnen vragen... Als ik nu het stukje 'over mij' lees staat daar: Ik houd ervan dingen ingewikkeld te maken. Daar maak je mij wel nieuwsgierig mee, hoe werkt dat in de praktijk?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn schiet ook een vraagje te binnen ;) : Met welke materialen werk je graag? En nog een vraagje: je favoriete merken? oh en nogal een haha. Waar haal je je inspiratie vandaan?

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen