dinsdag 19 augustus 2014

Dekens op dinsdag #1

Voila. Omdat ik voorlopig weer dekentjes genoeg kan maken laat ik er iedere dinsdag wat van zien. Na een deken gemaakt te hebben voor een vriendin en een sprei voor ons logeerbed is nu mijn eigen bedje aan de beurt. Ik heb daar een lapjesdeken liggen, dat klopt. Maar die deken is eigenlijk net te klein voor het mooie, dus ga ik maar een deken haken voor mijn eigen bed. Het word een golfjesdeken in zeven vrolijke kleurtjes. De hoofdkleuren van mijn kamer zijn rood, zwart en wit. Maar eigenlijk is alleen mijn dekbedovertrek rood en het poefje naast mijn bed. Dus heb ik besloten dat bij dat zwart en wit best wel alle kleuren van de regenboog kunnen. Tot zover heb ik al gehaakt aan de deken:

I've started to crochet a new blanket, one for my own bed. It's going to be a neat ripple blanket in seven different colours. This is what I've done so far: 
Er komen dus nog 3 verschillende kleurtjes bij, maar welke kleurtjes dat zijn blijft nog even een verrassing...!


Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk! wat een vrolijke kleurtjes! ik ben ook druk aan het haken maar voor zo'n hele deken heb ik geen geduld hoor!

    liefs Meia

    ps: wij hebben gister de kast op geruimd en kwamen wat poezie plaatjes tegen. en aangezien er nog wellis blogjes van jou voorbij komen met oude plaatjes etc. was mijn vraag heb je miss intresse? dan stuur ik ze naar je op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wel een vrolijke leuke deken! Je koos de regenboogkleurtjes, prachtig! Benieuwd welke nu zullen volgen en je bedje zal mooi bedekt zijn :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, een regenboogdeken!
    Ik ben nu al benieuwd naar volgende week, welke kleurtjes er bij komen.
    Succes met haken.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad ontzettend leuk een regenboogdeken, daar houdt toch iedereen van!!
    Het begin is alvast schitterend Mirjam.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen