woensdag 27 augustus 2014

Cadeautje inpakken #1

Ik zat er al weken naar uit te kijken, het moment dat ik ein-de-lijk een cadeau kon inpakken. Ik heb al een tijdje het Kraftinpakpapier van de HEMA liggen en kon niet wachten om er echt een keer een cadeau mee in te pakken. Ik had het al weken kunnen doen... Er was namelijk een cadeautje wat ik meer dan een jaar geleden al had willen geven, en dat heb ik eindelijk afgemaakt. Het betreft een boekje voor onze voormalige dominee. Een persoonlijk boekje, vandaar dat het heel lang duurde voordat het af was (verwar dit trouwens niet met het verhaal dat ik heb geschreven, dat is een heel ander verhaal ;-)). Maar vanavond hoop ik het te overhandigen (hopelijk weet de dominee niet de link naar mijn blog). Dit is hoe ik het boekje heb ingepakt:

Gebruikte materialen:
-Kraftinpakpapier & inpakpapier & tag: HEMA
-Stempel: Vervestamps
-Tape & houten sterren: Xenos
-Touw

Ik ben benieuwd of jullie vinden dat ik het mooi heb ingepakt (ik ben hier meestal niet zo goed in).

Liefs,

Mirjam

PS: Vergeet niet om vragen te verzinnen voor mij, hier heb ik gisteren meer over verteld.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je cadeautje er super uitzien, heel leuk met die sterren ook! Een vraag, lastig hoor. Ik heb er wel eentje: wat is allerleukste dat je ooit gemaakt hebt? (kan zijn omdat je het resultaat super vond, of omdat je het juist super vond om eraan te werken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n pragtige pakkie, Mirjam!!! Ek is baie lief daarvoor om mooi pakkies op te maak en te versier en bruinpapier en koord is 'n gunsteling van my!!! Die dominee gaan definitief baie in sy skik wees met sy boek!!
    As jy lus is kan jy op my Pinterest bord gaan kyk na oulike idees om pakkies te maak (My usernaam is Create with PS)
    Baie groete uit 'n koue George - dit reen op die oomblik!!
    Lekker aand!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan! ik wil het ook nog is doen maar nog niet toe gekomen!
    ja een vraag; op welke momenten maak jij het liefst kaarten( s'ochtends smiddags s'avonds. als je verdrietig bent of juist als je vrolijk bent?

    liefs Meia.
    ps. bedankt voor je kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ingepakt, je hebt talent hiervoor! Een vraag, welke hobby doe je het liefst van al?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen