vrijdag 1 augustus 2014

Baby Bump + statistieken

Een tijdje was ik weer lekker aan het pinnen op Pinterest. (Een stuk beter voor mijn bankrekening dan het andere pinnen...) Ik kwam deze hele leuke zwangerschapskaart tegen... Natuurlijk wilde ik die meteen, op mijn manier, maken... En dat is deze kaart geworden:

A while ago I was looking on Pinterest. I found this awesome baby bump card. Of course I wanted to make one who looks like that. And this is how mine looks like: 

Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Action
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA
-Spellbinders
-Fineliner
En dan natuurlijk nog statistieken... Voor de complete uitleg hiervan verwijs ik je naar deze blogpost.

I also share some statistics at the beginning of a new month. It's quite a ridiculous thing, explained in a very long post which is only available in dutch. But if you can manage with google translate, here's the link to it.

Juli 2014
Kaarten/cards: 71
Haken/crochet: 58
Sieraden/jewelry: 3
Blogreacties/comments: 82
Dagboek/Diary: 31 (weer een hele maand :-))

Nu kan ik lekker veel nieuwe spulletjes kopen op de Knotsgekke Kaartendagen...

Liefs/Love,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Ik kwam hem ook tegen van de week en had ook echt iets van: ah die wil ik maken! Haha en nu maak jij hem ook! Echt een hele leuke kaart. Pff wat een statistieken! Jij bent echt goed bezig.. Ik loop ontzettend achter jammer genoeg:-(..

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt leuk! ik moest eerst goed kijken ik denk wat is dat nou voor een rare vorm maar ik ging nadenken(moe zijn en denken gaat niet zo goed hahah) toen snapte ik hem opeens.

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen