vrijdag 4 juli 2014

Washi magneetjes

Té cool gewoon, ik heb magneetjes gemaakt met washi tape :-)
Bij de Wibra kocht ik een magneetvel, ik wilde het toch eens proberen. Op mijn kamer, achter mijn bureau heb ik een grote magneetwand (hebben we met magneetverf gemaakt) en dan is het altijd leuk om vrolijke magneetjes te hebben. En hoe kan dat makkelijker dan met Washi Tape?
Mijn moeder zag al snel dat het wel heel erg leuk was en wilde ook een setje. Dat heb ik natuurlijk met alle liefde voor haar gemaakt ;-)

It's just too cool, I made magnets using washi tape. We have a very interesting shop in Holland (called Wibra) were they sell magnet sheets. I really wanted to try this, so I bought it. I decided to make some Washi Tape Magnets. 

My mother liked it too and wanted a set of them, of course I wanted to make that. 


-Washi tape: Action & Wibra

Kijk, ze werken nog ook!

Look! They work:



Liefs,

Mirjam

PS: Yeah, I did it, the first post which is also available in English. Does anybody like that?

5 opmerkingen:

  1. tof idee!! en ik heb er alles voor in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel gaaf. Ik heb ook alles liggen inderdaad! Top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee! Op naar de Action en Wibra!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! ik heb een magneet bord boven mijn bureau hangen! er is alleen jammer genoeg gene wibra dicht bij mijn huis.. Maar volgens mij verkopen ze ook magneettape bij de hema. Dus misschien moet ik daar maar even gaan kijken!

    Fijne dag.

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook zo'n magneetvel meegebracht nog niet wetende wat ik er mee zou gaan (kunnen) doen. Dus dat ga ik ook even uitproberen. Bedankt voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen