zaterdag 19 juli 2014

Viva La Verve July #3

Deze week is er een schets en inspiratiefoto bij Viva La Verve. Maar ik zit weer helemaal in de babykaartenflow en had eigenlijk geen inspiratie meer nodig. Daarom heb ik dat maar achterwege gelaten, hopelijk is dat niet erg ;-) Ik maakte de foto in de tuin.

There's a sketch + inspiration photo at Viva La Verve. But I'm busy making babycards, so I didn't need the inspiration. I only used the sketch, I hope that's not a bad thing... (I took the picture of the card in the garden, it's really hot in the Netherlands, at this moment). This is how my card looks like: 


Gebruikte materialen:
-Stempel & scrappapier: Eline Pellinkhof
-Cardstock: Papermania
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders

En omdat het zulk warm weer is heb ik mijn complete hobby-uitrusting naar beneden verhuisd, ik denk dat het daar sowieso tot volgende week blijft staan. Op zich ook wel gezellig en wie weet, verleid ik mijn moeder om ook weer eens wat kaartjes te maken... Zo ziet de eettafel er nu uit:

Because of the hot weather I took all my stuff downstairs (my craftroom is on the top floor and it becomes a sauna). I think it will stay there for a while. I hope I can get my mom to crafting as well... she used to do it a lot... I confiscated the dining table: 

Een goede dag allemaal!

Have a nice day!

Liefs/Love

Mirjam

PS: Vergeet mijn give away niet, tot nu toe heb ik 1 deelneemster... ik denk dat het gezelliger (en spannender) is als er meer mensen meedoen!

3 opmerkingen:

  1. Oeps, lees ik dat goed Mirjam? Heb je maar 1 deelneemster? Ik zal morgen in mijn blogje nog eens reclame maken! Er staat nochtans een linkje op mijn blog. Anders stel je het gewoon even uit, misschien teveel mensen met vakantie?
    Je maakte weer een heel leuke babykaart. Gelijk dat je naar beneden verhuist met dit weer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Echt wel een goed idee om aan de hand van schetsen te werken. Soms doe ik dat ook en ik merk toch altijd wel dat ik dat heel fijn vind want je kan alsnog heel veel kanten op! Misschien dat ik ook maar eens aan die schetsen ga beginnen.. En dat knutselen op die manier gebeurd bij mij eigenlijk altijd! Ik knutsel behoorlijk veel in het weekend en dan vooral op zondag en ik vind het nooit zo gezellig om dan de hele dag boven te zitten. In de vakantie doe ik het wel vaak boven omdat ik het dan lekker kan laten liggen en zo ziet het er bij ook altijd wel uit ;-)! Nog een fijne zondag.

    liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw, sweet baby card! What a smart idea to move the studio to a cooler place!

    BeantwoordenVerwijderen