woensdag 16 juli 2014

Viva La Verve July #2

Hoihoi,

Ik wist een tijdje niet wat ik ermee aan moest, met de schets van Viva La Verve. Ik had het al bijna opgegeven om deze week mee te doen, totdat ik gisteren een geweldig idee had. Sinds een week heb ik watervaste inkt, van StazOn, en wij hadden nog aquarelpotloden liggen (mijn vader heeft dat vroeger veel gedaan, helaas kan hij dat door lichamelijke omstandigheden niet meer). Nu kon ik het potlood mooi 'uitvegen' met water en ziet het inkleuren van een stempel er supertof uit! Ik wilde dus graag een babykaartje maken (ook omdat deze nogal hard gaan in de verkoop). En dat werd dit kaartje:

I have to admit, I already gave up to join the sketch of this week, at Viva La Verve. But then a marvelous idea popped into my mind. Last week I bought waterproof ink, so I could use water colour pencils. It makes the coloured picture way more beautiful, don't you think (I'm not able to buy expensive markers, but the water colour pencils have been my dad's, and he gave them to me). I ended up with a baby card, this one:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof (Plaatje), Marianne Design (Tekst)
-Collectable: Marianne Design
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Cardstock: Papermania
-Knopen: Action
-Touw

Een fijne dag vandaag!

Have a nice day!

Liefs/Love

Mirjam

1 opmerking:

  1. Dit is weer een prachtig kaartje! Echt supermooi en lief!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen