zaterdag 5 juli 2014

Viva La Verve July #1

Hi,

Sjonge, het moet niet gekker worden, alweer een blogje ;-). Er is weer een superleuke schets bij Viva La Verve en een kleurenschema waar je je aan mag houden. Dat heb ik deze keer gedaan en met een beetje prutsen en doen kwam daar deze kaart uit:

Well, here's another blog from my side. There's a superfun sketch at Viva La Verve, plus a colour challenge. I really love it (just like al Julee's sketches) and I ended up with this card:


Gebruikte materialen:
-Papier: Carta Bella (streepjes en blauwe stippen), Boekenvoordeel (groen met witte stipjes)
-Stempel: Vervestamps
-Tape: Action en HEMA
-Perkamentpapier: Pergamano (Tja, ik was te laat bij de Action, dus laat het me weten zodra ze het weer in het assortiment hebben...)
-Spellbinders

Random opmerking: Ik stempelde de stempel op perkamentpapier, op de foto kreeg ik het niet duidelijk in beeld (met behulp van Photoshop nog een beetje), maar in het echt is de tekst wel duidelijk. Er staat: "For the Lord God is a sun and shield; the Lord will give you grace and glory" (Psalm 84:11)

Just a note: I made the stamp on vellum, in real life it's really visible/readable, but I couldn't get that on the picture. I used a stamp from Vervestamps and it says: For the Lord God is a sun and shield, the Lord will give you grace and glory, psalm 84:11. 

Een goed weekend allemaal!

Have a nice weekend!


Liefs/ Love

Mirjam

PS: Ik heb nieuwe kaarten toegevoegd aan de uitdaging. Schets 20-25 zijn nieuw ;-) Klik hier als je ze wilt bekijken

PS: I added new cards to my challenge page. I have not yet translated/written that part in English, but if you just like to have a look, click here

1 opmerking: