woensdag 23 juli 2014

Tuesday Morning Sketches #259

Ik bestelde pas een nieuwe stempel, gisteren kreeg ik deze binnen. Het is een al wat oudere stempel van Eline Pellinkhof, maar daarom niet minder schattig ;-) Bij de nieuwe schets van Tuesday Morning Sketches wilde ik hem natuurlijk wel gebruiken, zo is de kaart geworden die ik hiermee gemaakt heb.

I bought a new stamp a few days ago. It's one of the older stamps of Eline Pellinkhof, but it's still very cute! I wanted to use it with the new Tuesday Morning Sketch and this is the card I ended up with: 
Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Papier: Authentique
-Houten sterren: Xenos
-Collectable: Marianne Design
-Aquarelpotloden



Ik heb trouwens besloten om mijn give away een tijdje uit te stellen, veel mensen zijn met vakantie, dus lijkt het me niet heel handig om juist nu zo'n give away te organiseren.

Een goede dag vandaag!

Have a good day!

Liefs/Love

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Hey Mirjam, slim om hem even uit te stellen, ik wilde me trouwens nog opgeven! :-). Dus ik onthoud hem voor de volgende keer! Leuke kaart weer, inderdaad het stempeltje is nog prima te gebruiken! Een nieuwe voorraad maken..! Succes, liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke stempel!
    En inderdaad slim van je om de give away even uit te stellen tot na de vakantie.
    Even een vraagje, krijg jij mijn blogjes wel in je lijn? Krijg namelijk weinig reacties (maar dit kan ook door de vakantie komen) en dacht jij bent wel actief hier dus vraag het even na. Ik hoor het graag ;)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute!! Fun paper and adorable image!!
    Thanks so much for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, it is adorable! What a fun baby boy card - I love the stars. So glad you came to play with us at Tuesday Morning Sketches this week - your card will be featured on our Facebook page today: https://www.facebook.com/pages/Tuesday-Morning-Sketches/165327566909261?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen