woensdag 9 juli 2014

Tuesday Morning Sketches #257

Wat een weer hè, sjonge. Echt knutselweer! De kaart die ik vandaag laat zien had ik gisteren al bijna af, maar ik moest nog even wachten op 1 stempel, die ik maandag had besteld. Maar nu is-tie dan af.
Bij TMS is het weer judged week. Dat betekent dat er behalve de schets ook nog een extra opdracht is. Deze keer een kleurencombi, blauw, groen en zwart. In combinatie met de schets moest ik meteen denken aan de optie babykaart met washi tape. En zo is dat geworden:

It's raining cats and dogs in Holland at the moment. They call it 'code orange', which is quite funny, when you follow the world cup ;-) But that's not why I've come here, I want to show you the card which I made according to the sketch from TMS, it is judged week , which means a twist. Colour Combo: green, blue and black. This is what I made from it:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Washi Tape: Pipoos, Action en HEMA
-Lint: Xenos
-Papier: Crafts-too
-Perkamentpapier: Pergamano

Wat vinden jullie ervan?

What do you think of it?

Liefs/Love,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. toffe kaart! en ik denk gelijk gij: rotweer, maar ipv te zagen en te klagen: dan maar knutselen en naaien en haken, want in de zon is dat ook geen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet baby card!! I love the vellum panel! So cute!
    Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply adorable! What a wonderful baby card! Love the baby feet print ribbon! Wonderful take on this weeks sketch! Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, this is just such a sweet baby card! Those baby feet! Love it :) Thanks so much for coming to play with us at Tuesday Morning Sketches, Mirjam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very creative! Thank you for entering Tuesday Morning Sketches challenge.

    BeantwoordenVerwijderen