woensdag 2 juli 2014

TMS #256

De sketch van Tuesday Morning Sketches was niet moeilijk. Maar om de een of andere reden lukte het toch niet helemaal zoals ik wilde. Vandaag is sowieso geen goede dag voor kaarten maken, ik heb de flow niet. Toch ga ik zo meteen nog een poging wagen. Tóch wil ik de kaart die ik maakte aan jullie laten zien. En ook om mee te doen aan TMS, je weet maar nooit ;-)
Dit is de kaart:
Gebruikte materialen: 
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Action
-Ribbelkarton: Joy! Crafts
-Embossingfolder: Sizzix
-Twine: Xenos
-Knoopjes: uit de knopendoos (Jippie, ik ben bijna klaar met uitzoeken)
-Spellbinders

Zo, dat was 'em weer voor vandaag. Ik ga toch maar poging wagen, André Maurois zei ooit: De inspiratie wordt geboren uit het werk. Wie weet wat er uit voortvloeit ;-)

Liefs,

Mirjam

PS: English readers of my blog, fear not, I'm going to write my pieces also in English. At least, I'm planning on doing that in the near future. 
PPS: Eergisteren had ik al beloofd om gisteren statistieken te posten. Dat ben ik -oeps- vergeten. Maar hier komen ze:

Kaarten: 41
Haken: 40 toeren
Sieraden: 9
Blogreacties: maar liefst 111, dankjulliewel lieve bloglezers
En ik schreef alle 30 dagen in mijn dagboek :-)

PPPS: Heb je geen idee waar het bovenstaande over gaat? Dan kun je dit berichtje lezen en er misschien wat wijzer uit worden ;-)

7 opmerkingen:

  1. Wow wat een kaarten maak jij zeg! Ik hoop dat ik zodra ik vakantie heb ook mer kaarten kan gaan maken. Zoveel zelfs dat ik voor weet ik veel hoeveel maanden vooruit kan gaan bloggen ;-)! Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is het een leuk kaartje geworden hoor!
    Wat ben je goed bezig met je statistieken, dat zal lekker veel geld opleveren voor leuke craft spulletjes ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem juist erg mooi.
    Leuke kleurtjes.
    En dan, wauw, je statistieken, ik zeg GOED BEZIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is niks mis mee vind ik, toch wel geslaagd vind ik persoonlijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha even een reactie op jou reactie op mijn blog...
    Je hoeft niet naar exotische oorden hoor, om mooie theezakjes te vinden.
    Zoals in Duitsland zijn ook veel mooie zakjes, die ik nog niet heb.
    Of anders kan ik ze wel ruilen.
    En in Nederland zijn ook nog wel een aantal zakjes die ik niet bezit.
    Dus alles is welkom, ze hoeven helemaal niet ver weg te komen. (nouja de meeste Pickwicks heb ik wel haha)
    Maar goed, alvast een fijne vakantie gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Christmas card...great texture! Thank you for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful! I love the corrugated paper. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen