vrijdag 11 juli 2014

The Blogger Love tag

Al een tijdje wil ik 'em invullen, de Blogger Love tag. Ik zag 'em een poosje geleden bij Anna-Laura en het leek me nog altijd leuk om 'em in te vullen. Vandaag was er eindelijk ruimte voor. Hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen...

Wat was de eerste blog die je tegenkwam?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk de blog van Elizabeth was. In ieder geval volg ik haar nog steeds omdat ze veel inspirerende ideeën heeft. Maar het kan best zijn dat er andere blogs eerst waren, maar dit is het blog dat ik me kan herinneren. Omdat ik toen eindelijk zelf aan een blogje begon en Elizabeth ook de eerste persoon was die op een blogberichtje van mij reageerde.

Favoriete blogs:
Moeilijk, altijd moeilijk. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik mensen buiten sluit, maar ik ben fan van het blog van Miranda, ga altijd op dinsdag, donderdag en zaterdag bij Anna-Laura kijken en vind het blog van Rensina ook heel erg tof. En het blog van Haakjuffie is ook nog steeds mijn favoriet, ze is dan al een tijdje weg en kan voorlopig ook niet terugkomen (denk ik), haar blogje met haar idee erachter, heeft nog steeds een bijzonder plekje in mijn hart.

Best blogging friends:
Hmm... Ik ben er nooit zo goed in om mensen vrienden te noemen. Ik denk dan heel vaak: Tja, volgens mij zijn we vrienden, maar soms zien die mensen dat zelf niet zo. Ik denk dat ik Anna-Laura wel een blogvriendinnetje kan noemen, ze laat vaak een reactie achter en dan hele lieve reacties (dankjewel) en om de een of andere reden denk ik dat er wel een band tussen ons is. En Rensina zie ik ook als een blogvriendin. Ze is nu dan wel op vakantie, ik hoop dat ze dit berichtje nog leest. Ik schreef trouwens ook deze week een gastblogje voor haar, had ik dat al verteld?

Noem een blog die je dingen/producten laat kopen
Niet echt een blog die er voor bedoeld is om mij dingen te laten kopen, maar altijd als ik op het blogje van Miranda kijk denk ik: zooo... dat is leuk, daar ga ik ook voor sparen... ;-)

5 blogs die iedereen moet lezen:
-Handmade with love van Anna-Laura
-Miranda's creaties van Miranda
-Theezakjes & creatief van Rensina
-De Hobbydroom 
-Stof with love van Anne-Co

Je favoriete manier om blogs te lezen:
Ik houd van de leeslijst van blogger. Ik was een tijdje geleden ook helemaal in paniek toen hij het begaf. Nu gaat dat gelukkig weer goed. Vaak zit ik 's morgens bij mijn ontbijt met de I-pad (van mijn papa, heeft hij een keer gewonnen, verder zijn wij niet zo luxe ;-)) blogjes te lezen. Nadeel is dan vaak wel dat ik vergeet om een reactie achter te laten (omdat ik niet zo goed kan typen op een touchscreen) en dat is dan wel weer jammer.

Bloggers die je inspireren:
Haakjuffie is een grote inspiratie voor mij, de manier waarop zij van het leven geniet ondanks dat de omstandigheden er vaak niet naar zijn. Creatief word ik vooral veel geïnspireerd door Miranda, ik ben dol op haar stijl, dat is zeg maar echt mijn ding. Niet al te veel poespas, maar kaarten die precies af zijn.

Favoriete blog design
Het design wat ik nu heb vind ik wel tof. Gewoon, niet te veel geks. Maar dan wel een enorm kleurrijke quote bovenaan. Ik hoop dat ik aan die quote voldoe.

Je favoriete ding om over te bloggen
Ik vind het altijd leuk om bij iets wat ik gemaakt heb een mooi verhaal te hebben. Iets wat de creatie persoonlijk maakt. Maar toch ben ik voorzichtig wat betreft persoonlijke blogs, soms zou ik echt graag meer dingen willen vertellen, maar dan denk ik: ik wil niet dat de hele wereld dit weet, internet is toch een plek waar niets echt veilig is. Dus als je meer over me wilt weten, stuur me je adres, dan stuur ik je een hele lange brief ;-) Ik houd van brieven schrijven. Ik houd van schrijven, daarom houd ik van bloggen. Schrijven over de dekens die ik haak vind ik ook erg leuk, het is vooral een uitdaging om het iedere keer weer 'nieuw' te houden. (Ja, ik moet er nodig weer eens over schrijven...)

Zo, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dan ga ik nu slapen... Weltrusten allemaal!

Liefs,

Mirjam



2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! En wat een compliment dat mijn naam zoveel voorbij komt. Dank je wel, leuk dat je mijn creaties zo kunt waarderen en dat ze je inspiratie geven! Ik moest wel lachen hoor, om het stukje bij: noem een blog die je dingen/producten laat kopen. ;-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag!
    En wat lief dat je mij zo vaak noemt :)
    Oja en op vakantie had ik af en toe wifi, dus heb je blogje gewoon gelezen hoor! Reageren lukte alleen niet dus dat doe ik nu nog even.
    Verder heb je weer prachtige kaartjes en series gemaakt, leuk!
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen