dinsdag 8 juli 2014

Tapedagje #2

Ik maak de laatste tijd veel kaarten met mijn washi tape. Mooi natuurlijk, dan heb ik al die tapejes niet voor niks gekocht. Vandaag zijn het drie kaartjes geworden die ik alledrie op Pinterest heb gevonden. Ik zet de linkjes erbij ;-) Ere wie ere toekomt!

These last days I make lots of cards using washi tape. A good thing of course, because it means I didn't buy all these washi tape for just looking at them. Today I'll show you three cards, I found the ideas on Pinterest, I'll put the links with them. 

Kaartje nummer één, hier is het oorspronkelijke idee. En ja, ik ben dol op (houten) sterren...

Card nummer one, here's where I got the inspiration from. And yes, I really like stars...

Gebruikte materialen:
-Tape: Wibra & HEMA
-Stempel: Hobbycraft
-Houten sterren: Xenos
-Perkamentpapier: Pergamano
-Sterrenbedel: Creadream
-Fineliner
-Touw

Kaart nummer twee, wat gebaseerd is op dit kaartje. Ik kon het niet laten stippellijntjes te maken met fineliner, maakt het wat speelser.

Card number two, based on this card. I made a finishing touch by making lines of dots with a fineliner. 
Gebruikte materialen:
-Tape: HEMA & Xenos
-Knopen: Action
-Stempel: Hobbycraft
-Fineliner

En mijn persoonlijke favoriet, kaartje nummer drie! Gebaseerd op deze kaart, maar dit biedt natuurlijk nog meer mogelijkheden... Dat gaan we een volgend tapedagje zien...

And my personal favourite, card number three. I based it on this card, but I think I can use this layout for many other occasions, well, perhaps you'll see that on the next washi day!


Gebruikte materialen:
-Tape: HEMA, Xenos, Action
-Knoop: Action
-Lettertang: HEMA
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Hoekpons: Boekenvoordeel

Zo, ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. En voor de Nederlandse lezers heb ik nog een vraagje. Ik ben benieuwd naar jullie mening over de Engelse 'vertaling' (ik houd er een behoorlijk vrije vertaling op na en geef daarin soms andere/extra/minder informatie)... Ga je automatisch ook het Engelse gedeelte lezen en wat vind je daar dan van? Oké, tot zover mijn nieuwsgierige gedrag ;-)

I'd love to hear what you think about these cards, do you feel inspired to use your washi tape as well? I'd love to see that on your blogs (if you have them). 

Een fijne dag verder! 

Have a nice day!

Liefs/Love

Mirjam

PS: Ik ben sinds kort ook op facebook te vinden met mijn kaartjes...

PS: You can find me & my cards on facebook...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen