donderdag 3 juli 2014

SU-per challenge #48

Er is weer een superleuk kaartje om te CASen, bij SU-per challenges. Ik heb net hele leuke nieuwe tapejes gekocht, ze hadden weer een paar nieuwe tapejes bij de Wibra die ik nog niet had. Tja... daar word ik een beetje hebberig van. Maar, ik heb ze ook meteen gebruikt, dus ik heb ze niet zomaar meegenomen! (En ik kocht nog wat, maar ik denk dat ik daar morgen over zal schrijven)

Hier is het kaartje dat ik maakte:
Gebruikte materialen:
-Stempels: Joy! Crafts (Alfabet) en onbekend (Gefeliciteerd)
-Washi Tape: Action (Grijze) en Wibra (Rode)
-Plakparels: Action
-Paperclip: HEMA
-Spellbinders
-Fineliner

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Superleuk!
    Ook leuke tapejes heb je gekocht zeg.
    Mooi voor valentijn of liefdeskaarten :)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft leuk om met tapetjes te werken. Na het weekend parkeer ik ook maar evenbij de Wibra. Tapetjes heb je nooit genoeg. zucht. Wel super hoe je de kaart van Christa hebt gecased. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje! En zoals Gonny ook schrijft... je kan nooit genoeg tape'jes hebben ;-)
    Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden zo met die tape... Tja... heb er niets meer aan toe te voegen... beter teveel dan geen toch? LOL
    dank je wel weer voor het meedoen aan de SU-per Challenges

    BeantwoordenVerwijderen