donderdag 24 juli 2014

Serie #5

Hieperdepiep hoera! Ik ben geslaagd voor het CAE-examen, waar ik eerder over schreef. Daarom post ik vandaag een serie die ik zelf erg mooi vind. Ik vond het idee op pinterest. Kijk maar mee:

Hip hip hooray! I passed my CAE exams. For that I reason I'll show you some cards which I personally like, they're based on an example I found on pinterest.





Gebruikte materialen:
Washi tape: HEMA, Action en Big Bazaar
-Lettertang: HEMA
-Houten sterren: Xenos
-Fineliner
-Nesting Dies

Een fijne dag toegewenst!

Have I nice day!

Liefs/Love

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook fan van deze kaartjes! Die gele is bijzonder mooi... en ligt bij mij thuis! :D Ik wil eigenlijk nog een bestelling plaatsen bij je, maar daar mail ik je wel even over! Fijne dag! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartjes!
    Leuk met de tapejes en de sterren. Ze lijken op elkaar maar zijn toch allemaal weer anders door de kleuren.
    Enne Gefeliciteerd met het behalen van je examen!!
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Rensina
    ps. bedankt voor je reacties ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen! Echt top!
    En de serie kaartjes, die is ook weer top, echt helemaal mijn ding!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen