vrijdag 18 juli 2014

Serie #4 With Sympathy

Vandaag geen vrolijk blogje. Na de gebeurtenis van gisteren (de vliegtuigramp) lijkt me dat geen goed idee. Het leven gaat verder, maar vandaag sta ik even stil hierbij. Een tijdje geleden maakte ik kaartjes die ik eigenlijk niet graag maak, condoleance kaartjes. Toch werd het een uitdaging om bijzondere kaartjes te maken, niet de standaardkaartjes met een zwarte rand, Pinterest hielp me daarbij. En dat werden deze kaartjes:

After the ill news we heard yesterday, about the plane crash, it seemed best to me to write a less cheerful blogpost than usual. Some time ago I made some cards which are definately not my favourite to make: condolence cards. But it became quite a challenge to make the cards special. I ended up with these cards (it says: 'with sympathy, in Dutch)

Gebruikte materialen:
-Stempel: Onbekend (mocht je deze stempel ook bezitten en het wel weten, dan hoor ik dat graag)
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Perkamentpapier: Pergamano
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Twine: Cadeautje van Anna Laura

Deze kaart is gebaseerd op een kaart van Miranda:

This card is based on a card made by Miranda:
Gebruikte materialen:
-Stempel: Onbekend
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Lint: Xenos
-Plakparels: Action

Verder nog een welkom aan mijn nieuwe volger. Ik ga vanaf nu bijhouden wie mij volgt, zodat ik nieuwe volgers bij hun naam kan verwelkomen (in ieder geval degenen via Google Friend Connect! Wel zo aardig ;-)

A warm welcome to the new follower of my blog!


Verder wil ik jullie nog wijzen op mijn lopende give away!

Veel liefs/Much love,

Mirjam


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen