donderdag 17 juli 2014

Serie #3 Mojo Monday 26 + belangrijke vraag!

Hoi allemaal,

Zoals te lezen is onder het tabje uitdaging #1 maak ik kaarten bij alle Mojo Monday schetsen. Schets 26 vond ik bijzonder leuk en daar heb ik dus meerdere kaarten bijgemaakt (en ik vind het nog steeds een hele leuke schets, waar ik nog lang niet op uitgekeken ben, geen nood, ik ga wel verder met de uitdaging!)
Beide kaarten zijn n.a.v. de schets, maar ik heb de schets ook omgedraaid en heb het halve rondje laten vallen en een tabje in de plaats gemaakt:

Hi everyone,

I have a sort of challenge with myself, I'm making a card with each Mojo Monday challenge, I started at 1 and no I've arrived at 26 (and every week I join the party of course). You can see all the cards I made over here. Anyways, sketch 26 was a lovely one, so I decided to make two cards with it. I left the circle out of it, I replaced it with a little tab:





Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof (Plaatje), Marianne Design (Tekst)
-Scrappapier: Eline Pellinkhof
-Cardstock: Papermania
-Collectable: Marianne Design
-Ribbelkarton: Joy! Crafts
-Lettertang: HEMA
-Houten sterren: Xenos
-Aquarelpotloden


En dan nog een vraagje, ik ben al een tijdje op zoek naar onderstaande stempels van Eline Pellinkhof. Ze zijn eigenlijk nergens meer te krijgen. Gisteren dacht ik ze gevonden te hebben bij een webwinkel, maar ook daar waren ze niet meer. Nu is mijn vraag, mocht een van jullie deze stempels hebben en ze nooit gebruiken (of iemand kennen die ze heeft en nooit gebruikt), kan ik ze dan overkopen? Voor de plaatjes heb ik wel een (tijdelijke) oplossing, maar het liefst zou ik ze ook gewoon hebben. Dus, mocht je ze ooit tegenkomen, wil je me dan op de hoogte ervan brengen?



 En dan nog de herinnering aan mijn give away. Wil je kans maken, laat dan onder dit berichtje sowieso een reactie achter!

Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn echt weer hele toffe babykaarten! Die stickers heb ik nog niet tegengekomen, maar ik zal erop letten :-) En voor de give away gaf ik me eerder al op.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam, door een samenloop van omstandigheden ben ik in het bezit van twee stempelsets met de plaatjes. De ene is nog helemaal nieuw en de factuur is aanwezig. Wil je contact met mij opnemen via de mail als je nog geinteresseerd bent op het adres ftwjansen@gmail.com
    Ik hoor graag van je. Groeten, Sylvia Jansen

    BeantwoordenVerwijderen