zaterdag 12 juli 2014

Serie #1 Happy feet :-)

Hi,

Vandaag presenteer ik u een nieuwe categorie. Nou ja, dat is ook overdreven... Maar ik maak de laatste tijd best wel veel series kaarten, kaarten met hetzelfde papier, dezelfde opbouw, hetzelfde onderwerp. Zo af en toe ga ik een berichtje schrijven over zo'n serie. Vandaag nummer 1. Ik laat jullie 3 babykaartjes zien.

These past few days I've been making quite a lot of sets. Cards with the same paper, same sketch or the same subject. Today I'll show you set number 1: Happy Baby Feet.


Nummer één is een neutrale kaart, geen kleurtjes, dus een handige kaart voor de voorraad:

Number one has no pink or blue colour, so it can be used for any baby ;-)


Vervolgens nog een blauwe kaart...
The next card is blue... \


...en de laatste is dan natuurlijk...

...and of course the last one  is...

Gebruikte materialen:
Ribbelkarton: Joy! Crafts
-Creatable: Marianne Design
-Spellbinders
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Twine: Xenos
-Plakparels: Action
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Cardstock: Papermania
-Touw

Ik ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden... Ik kan alvast verklappen... Er komt er heel snel weer een ;-)

I'd love to know what you think of this set. To spill the beans: there will be another set very soon!

Fijn weekend!

Enjoy the weekend!

Liefs/Love

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Prachtige reeks geboortekaartjes Mirjam! Leuk om in voorraad te hebben :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie Mirjam! Inderdaad altijd handig voor de voorraad. De voetjes zijn zo lief! Ik hou dr van :) .

    Fijn weekend
    en lieve groetjes, Mandy
    Ps. leuk dat je meedoet aan mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen