donderdag 31 juli 2014

My Favorite Things #187

Ik heb weer een nieuwe schetsuitdaging gevonden hoor :-) Van My Favorite Things. Ik heb al vaker mee willen doen, maar iedere keer was ik net te laat met de kaart linken. Maar nu ben ik eindelijk een keertje vroeg :-) De schets voor deze week kan je hier vinden. En zo is mijn kaartje geworden:

I found a new sketch challenge (I love sketch challenges, just so you know...). It's from My Favorite Things. I have been trying to participate before, but I was too late for the linking up. But now I'm definately in time :-) This is how my card looks like:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Action
-Cardstock: Papermania
-Ribbelkarton: Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Hoekpons: Boekenvoordeel
-Fineliner
-Aquarelpotloden

Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    En zo lief die stempel.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke kaart is dit Mirjam!
    De stempeltjes van Eline zijn altijd zo leuk om mee te knutselen.
    Heb ook even rondgesnuffeld op je blog, zo veel moois!
    Ben gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit vind ik ook wel een heel mooi kaartje, echt apart op deze manier weer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, my! This is the cutest baby ever! Love these colors and your coloring! Wonderful take on the sketch, too! Adorable card!

    BeantwoordenVerwijderen