maandag 28 juli 2014

Mojo Monday #356

Vandaag heb ik, zoals gewoonlijk, een kaart gemaakt n.a.v. de Mojo Monday Schets. Ik vond het eerst erg lastig, soms kun je nog zoveel leuke papiertjes hebben, maar kun je net de leuke combi niet maken. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor het mooie papier van Authentique.

Today I made, as usual, a card using the Mojo Monday Sketch. I had a difficult start, sometimes it's hard to make the right choice of paper. In the end I choose the beautiful paper of Authentiqe. And this is how my card looks like:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Authentique
-Cardstock: Papermania
-Perkamentpapier: Pergamano 
-Embossingfolder&Brad: Boekenvoordeel
-Randpons: HEMA
-Spellbinders

Vinden jullie hem mooi?

Do you like it? 

Liefs/Love,

Mirjam

PS: Een kaart van mij heeft in de spotlights gestaan, waar en hoe kan je hier lezen!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je kleurencombinatie erg leuk! En een mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    Mooie kleurencombinatie en vind het achtergrondpapiertje zo leuk.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen