maandag 21 juli 2014

Mojo Monday #355

Pfoeh, schets nummer 355 al. En weer zo'n mooie van Julee! Met mijn eigen uitdaging ben ik inmiddels bij nummer 32 aangekomen (je kunt ze hier bekijken). Ook deze week doe ik weer mee bij Mojo Monday, zo is mijn kaart deze week geworden (ik ben verslaafd aan het papier van Carta Bella en de aquarelpotloden):

Well, sketch number 355, it's a beauty from Julee, My own challenge brought me to sketch 32 (making a card with each Mojo Monday Sketch), you can see them here
And of course I'm playing Mojo Monday this week, this is how my card looks like (I'm addicted to the paper from Carta Bella and water colour pencils):

Gebruikte materialen:
-Papier: Carta Bella
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Aquarelpotloden

Allemaal een fijne dag!

Have a nice day

Liefs/Love

Mirjam

PS: Vergeet mijn give away niet!

2 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje!
    Mooi met die sterretjes in combi met het babytje :)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad prachtig papier Mirjam, echt weer een kaartje dat de moeite waard is! Ik heb morgen nog eens extra reclame voor je give away gemaakt. Hopelijk helpt het wat in de reacties :-)
    Lieve groetjes, rita.
    P.S.: ik blijf wel kandidaat hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen