maandag 14 juli 2014

Mojo Monday #354

Zoals gewoonlijk kom ik hier met mijn bijdrage bij de Mojo Monday Sketches. Soms sla ik weleens een weekje over, maar dit is alweer de vijfde op rij. In plaats van een langwerpige kaart maakte ik er een vierkante kaart van. De laatste tijd maak ik veel vierkante kaarten en dit kwam, met de embossingfolder die ik wilde gebruiken, beter uit.

Like every other Monday I'm showing you a card I made using the newest Mojo Monday Sketch. There have been some weeks where I skipped the challenge, but this card is the fifth in a row. I made a square card instead of a rectangle shape. This worked better with the embossing folder I wanted to use. 


Gebruikte materialen:
-Stempels: Hobbycraft (HB) & Marianne Design (today)
-Papier: Basicgrey
-Embossingfolder: Boekenvoordeel
-Houten sterren & koord: Xenos
-Collectable: Marianne Design
-Cardstock: Papermania
-Spellbinders
-Fineliner

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden. Morgen komt er weer eens iets anders dan kaarten...

I hope you'll like this card. Tomorrow there won't be any cards. Something else for a change ;-)

Liefs/Love

Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen