maandag 7 juli 2014

Mojo Monday 353

Meestal heb ik meteen een idee als ik de schetsen van Mojo Monday zie, maar bij deze schets moest ik toch even denken wat ik precies wilde. Ik had al wel besloten dat ik een kaart met een Bijbeltekst wilde, maar wat er voor papier omheen kwam was nog even moeilijk. Maar uiteindelijk werd het deze kaart:

Usually the ideas come immediately, when I see a Mojo Monday sketch. But this week was different, I had to think about it a while. The only thing I knew was that I wanted to use my Verve stamps, with quotes from the Bible. I ended up with this card:


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Authentique
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Vervestamps
-Brads: Boekenvoordeel
-Fotohoekjes: HEMA
-Randpons: HEMA

Vorige week kocht ik de fotohoekjes bij de HEMA, niet om te gebruiken voor een fotoalbum, maar ik dacht dat ik ze wel zou kunnen gebruiken met knutselen. Conclusie: dat kan prima.

Last week I bought those photo corners, which you can see on the card. It was not with the intention of using them for a photo album, but to use it with card making. You like it?

Fijne dag/have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Ook een hele mooie kleurencombinatie!
    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks fabulous! Love the distressed look of the papers and the photo corners around the verse.

    BeantwoordenVerwijderen