zaterdag 23 augustus 2014

Give away Ot & Sien

Hallo allemaal, daar ben ik alweer!

Inmiddels heb ik 240 berichtjes geschreven, dit is nummer 241. Om te vieren dat het er bijna 250 (wow, waar heb ik allemaal over geschreven?) zijn ga ik drie kaartensetjes weggeven. Deze keer geen zelfgemaakte kaarten, maar kaarten die ik vond tijdens het opruimen van mijn hobbykamer. Het zijn kaarten van Ot & Sien, kennen jullie hen nog? Mijn moeder kocht ooit heel wat van die pakjes, met de bedoeling ze te gebruiken voor het maken van 3D kaarten. Daar is nooit wat van gekomen, dus mag ik ze weggeven. De prijsjes zitten er nog op, ze kostten 2 gulden(!) per pakje van 4 (moet je nagaan hoe lang ze hier al liggen te verstoffen).

Drie pakjes met elk 4 kaarten. 

Deze 4 plaatjes zitten erin. 

Maar... wat moet je doen als je kans wilt maken op zo'n kaartensetje? Er worden dus 3 setjes weggegeven, aan 3 winnaars. Wat moet je ervoor doen? Reageer op dit blogberichtje dat je ze graag wilt winnen. Dat is kans nummer 1. Je kunt je kans op winnen vergroten door te reageren op één van de blogjes die hierna (na 4 augustus 2014) komt, tot en met blogpost 275. Op elk postje mag je reageren en elke reactie levert je eigenlijk een lootje op (als je onder deze post hebt aangegeven dat je wel wilt winnen dus!)

Verder vind ik het leuk als je mijn blog gaat volgen en/of reclame maakt voor de give away, maar dit is niet verplicht!

Ik hoop eraan te denken om in elke komende post een herinnering te plaatsen, met een linkje naar dit postje waarin ik het uitleg. Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag!

Nog een fijne avond!

Liefs,

Mirjam


10 opmerkingen:

  1. Helemaal geen onduidelijkheden Mirjam, heel duidelijk zelfs! Ik ga meteen een linkje plaatsen natuurlijk! En me dan ook maar meteen inschrijven om deze leuke kaartjes te winnen :-)
    Super dat je een give away doet, altijd leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak sinds kort kaartjes en zit al helemaal in de mood!!! Het lijkt me,al helemaal leuk om deze oude kaartjes 'te verknippen en om te vormen tot nieuwe kaartjes 😄! Liefs luna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, 240 berichtjes, da's idd veel. :-) Ik kom net aan de tachtig (ben ook in 2012 begonnen met bloggen. Wat een leuke kaartjes, ik doe graag mee! Ik zet even een linkje op mijn blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reclame maak ik al voor je op mijn blog Mirjam en ik had me al eens eerder opgegeven, maar doe het voor de zekerheid nog maar een keer! Want dit zijn echt veel te leuke kaartjes.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik snap het en wat leuk heerlijke nostalgie eigenlijk zonde om te verknippen in een fotolijstje doen ze het ook goed !!!
    Groetjes Albèrtje ( en volger ben ik al )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa Ot en Sien wie kent ze niet! Ik heb het grote boek van Ot en Sien nog op de kast staan,helemaal super toch? Echte nostalgie ❤️

    Ik doe graag mee! Volger was ik al en linkje ga ik nog voor je plaatsen!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je Mirjam dat je deze schitterende kaarten van Ot en Sien gaat verloten! Bij ons in huis hebben wij hier en daar een leuke nostalgische kaart staan. Maar Ot en Sien ontbreken nog... Dit lieve tweetal blijf hoe dan ook altijd erg leuk! Dus ook ik wil graag een kansje wagen..

    Bedankt voor deze kans.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke kaarten, ik doe heel graag mee! Wat grappig zeg, nog uit de guldentijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk dat je die kaarten nog hebt!
    tuurlijk wil ik die winnen, plak ze op een kartonnetje, gaatjes erin, nee is niet zonde! en dan omhaken, nostalgie voor op de muur!
    groetjes ma broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor die kaartjes, doe ook graag mee hoor! Ideetjes genoeg ;-)
    GroetMariska

    BeantwoordenVerwijderen