dinsdag 22 juli 2014

De deken voor Katie #5

Hoi,

Mijn missie van de afgelopen week is volbracht, ik heb de laatste toeren aan de deken van Katie gehaakt. . Zo is de deken uiteindelijk geworden:

Mission accomplished. I finished the blanket for my best friend Katie. This is how the blanket looks like now:


En nu ben ik bezig met de draadjes instoppen, ik bedoel, daar moet ik aan beginnen (de eindjes die ingestopt zijn, zijn door mijn moeder en schoonzus gedaan, nog heel erg bedankt)

 Now I'm busy weaving in the ends, well, I'm about to start... (my mom and my sister in law helped me with the first few! Huge thanks again!)



Een fijne dag!

Have a nice day!

Liefs/Love,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Nou dat is nog even doorbijten dan.. ;-). Succes! Voor de televisie is dit trouwens een prima klusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een groot kleed zeg! Maar je hebt het maar toch even bij elkaar gehaakt.
    Nog succes met de het afhechten, misschien krijg je wel weer wat hulp...
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen