zondag 6 juli 2014

Crazy for CAS Butterflies

Ik volg al een tijdje het Crazy for CAS challenge blog, en nu durf ik eindelijk een keertje mee te doen. Ik ben niet heel goed in CAS, ik maak iets toch al snel te vol, hoewel ik het wel een toffe uitdaging vind. Deze keer durfde ik het eindelijk aan. De uitdaging is om een CAS kaart met vlinders te maken. Dit werd de kaart:

Since a few weeks I follow the Crazy for CAS challenge blog, but I was always a bit hesitant to participate in one of the challenges. I'm not really good at Clean and Simple, I always try to add more stuff on the card. But this time I finally had the guts to make a card according to the challenge, you have to make a card with butterflies. This is what I came up with: 


Gebruikte materialen:
-Vlinderstempels: Marianne Design
-Tekst: zelfgemaakt en geprint op perkamentpapier
-Scrappapier: Action
-Perkamentpapier: Pergamano
-Plakparels: Action
-Fineliner

De quote is een Engels gezegde en ik ben er dol op. Jullie ook?

The quote is an English proverb, I love it. Do you love it too?

Goede zondag!

Blessed sunday!

Liefs/Love

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en leuk dat je meedoet, het is goed gelukt hoor! Gewoon mee blijven doen! Van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Erg leuk dat je meedoet bij CFC. Zeker vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen