dinsdag 29 juli 2014

As-we-go-stripey #6

Het is al een tijdje geleden, maar het werk aan deze deken heeft een tijdje stil gelegen. Ik was voornamelijk bezig met de deken van Katie, maar sinds die af is (behalve de draadjes die ik heel hard aan het instoppen ben), ben ik weer verder gaan haken aan deze deken. Ik ben nu met rij 128 bezig, het patroon geeft nog maar 3 toeren aan. Maar gelukkig zegt-tie ook nog waar je verder kunt gaan als de deken nog niet lang genoeg is (deze is nu nog maar 110 centimeter, beetje te kort voor het bed).



Translation in English will come a.s.a.p. 


Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi zeg! Wat leuk om steeds een nieuw patroontje en een nieuwe kleur te gebruiken. Zo ga je ongemerkt best hard, denk ik. Laat je hem nog eens zien als hij helemaal af is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk laat ik hem zien als-tie af is. Sowieso laat ik iedere week mijn vorderingen zien ;-)

      Verwijderen
  2. Hij wordt mooi Mirjam! Ik las in het patroon ook al dat ik nu op 1/3 zou zitten.. maar dan wordt ie naar mijn gevoel echt nog te klein, dus ik zal hem ook verder gaan haken vermoed ik. Tenzij ik hem echt héél zat ben ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien nog tekort maar in elk geval heel mooi Mirjam, echt prachtige kleurtjes, vrolijk! Nog wat rijtjes erbij en je hebt een pracht van een deken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt deze deken ook weer mooi zeg!
    Leuk kleurtje ;)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen