donderdag 10 juli 2014

Afscheid van Faith

Lieve allemaal,

Het berichtje van vandaag is, voor mijn doen, heel persoonlijk.

Today's message is really personal and for that reason not translated into English. 

Kennen jullie Faith nog? Het is een aapje dat ik haakte, zij kreeg de naam Faith om mij eraan te herinneren dat ik dat iedere dag weer nodig heb! Nu is er iemand anders die Faith heel hard nodig heeft. Een hele goede vriendin van mij is erg ziek en moet momenteel zware behandelingen ondergaan. Ik heb heel veel bewondering voor haar, ze is heel sterk en vertrouwt  op God. Ik kan hierin veel van haar leren! Om haar te laten weten dat ik veel aan haar denk, veel voor haar bid en ook geloof dat Gods plan altijd beter is dan dat van ons geef ik Faith aan haar.

Faith kwam al niet veel meer voor op mijn blogje, maar vandaag is het afscheid vrij definitief. Daarom knuffelde ze nog even met Miss Kwienie:


Vergezeld van een kaart gaat Faith op weg. Ik ga haar persoonlijk langsbrengen (als het goed is, is dat wanneer je dit berichtje lees al gebeurd), dus ik hoef niet bang te zijn dat ze zoek raakt in de post. Dit is de kaart die Faith meeneemt:



Gebruikte materialen:
-Stempels: Vervestamps & Marianne Design
-Papier: Basicgrey
-Perkamentpapier: Pergamano
-Collectable: Marianne Design

Rest mij niets alles dan jullie een goede dag toewensen!

Veel liefs,

Mirjam


10 opmerkingen:

  1. Aw wat vervelend! Wat een heftig verhaal zeg! Jij ook heel veel sterkte. Ja, Gods plan is altijd veel beter dan dat van ons! Wat een mooie kaart heb je erbij gemaakt!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief dat je Faith geeft aan degene die haar nu harder nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend lief en bijzonder dat je dat voor die vriendin doet! en wat een mooi kaartje!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat ben je toch Mirjam dat je Faith aan je erg zieke vriendin geeft, ze zal haar missen, maar ze zal je vriendin hopelijk een hart onder de riem steken in haar gevecht om beter te worden! En je kan altijd nog een nieuw aapje maken later. Heel mooi kaartje deed je erbij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig meid en wat lief dat je Faith nu aan haar mag geven om haar kracht te geven en te troosten.

    Gods wegen zijn voor ons soms niet te begrijpen maar soms idd zijn ze beter...

    Sterkte!

    Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verschrikkelijk dat je vriendin zo ziek is.... Maar zo lief van je dat je haar nu Faiht geeft! Ook heb je er een prachtig kaartje bij gemaakt. Ik wil je vriendin heel heel veel sterkte toe wensen! En ook ik weet er alles van soms lopen onze plannen die we in gedachten hadden zo anders...En dat is heel erg moeilijk...Maar ik ben het helemaal met Henrike eens.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend lief van je.
    Ze is zo ziek en al zo lang aan het vechten.
    Ondanks dat ik weet dat ze het begrijpt en de reden van ons stil zijn weet ben ik blij dat het me na een aantal weken weer gelukt is om haar een kaartje te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen