donderdag 5 juni 2014

Viva La Verve #2

Lang leve het tijdsverschil met Amerika. Ik heb nog een kaart kunnen maken naar aanleiding van de May Challenge. Deze keer heb ik schets 5 gebruikt, omdat ik daar een leuk idee voor had! De kaart die ik nu gemaakt heb, heeft wel erg veel rondjes, maar ik hoop dat jullie hem ondanks dat wel leuk vinden:

Gebruikte materialen
-Stempels: Joy! Crafts
-Scrappapier&Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Knoopjes: Uit de knopendoos.

Zo. Vanavond mag ik weer naar school, de laatste lesavond van het jaar. Gaat toch wel erg snel allemaal. Aankomende woensdag deel 2 van het CAE examen, dan nog 3 avonden tentamens en dan is het vakantie voor mij. Nog eventjes... 

Allemaal een fijne dag toegewenst!

Liefs,

Mirjam

PS: Welkom aan nieuwe volgers en bedankt voor al jullie leuke reacties telkens. Ik vergeet dit vaak te melden, maar ik vind het werkelijk waar fantastisch!

3 opmerkingen:

  1. heel mooi de kaart.
    de kleuren passen goed samen
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart met rondjes vind ik heel geslaagd, ik hou wel van ronde vormen (misschien omdat ik zelf ook een beetje rond ben hihi). Ook de kleuren zijn mooi. Nog een paar inspanningen en de school zit er weer op! Hou nog effe de moed erin!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Hoe maak jij die rondjes? Bij mij lukt het namelijk nooit om van die kleine rondjes te maken. Ik ben ook altijd aan het puzzelen waar ik ze mee moet maken. Hou nog even vol, je hebt bijna vakantie! Fijn weekend. Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen