maandag 30 juni 2014

Tapedagje #1

Na de washi week van Miranda had ik bijzonder veel inspiratie om met mijn tapejes aan de gang te gaan. De opruiming maakte dat ze erg overzichtelijk voor mijn neus hingen, zodat het niet moeilijk was om matchende tapejes te vinden. In totaal heb ik 8(!) kaarten gemaakt op 1 dag. Ongelooflijk. En het is nog lang niet op (de inspiratie). Ik vond overal leuke ideetjes, ik zet de linkjes erbij!

Een kaartje met Washi pleisters, naar het idee van Miranda. Het leek mij wel leuk om de oogjes op één van de pleisters te plakken, om het een vrolijk geheel te maken, zodat de zieke snel weer opknapt!
Gebruikte materialen:
-Washi tape: Xenos en Action
-Lettertang: HEMA
-Fineliner

Deze kaart is naar een idee van Linda.
Gebruikte materialen: 
-Washi Tape: HEMA, Xenos en Wibra
-Houten ster: Xenos
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Lettertang: HEMA

Eigen ideetje. (Ja, die heb ik soms ook :-P)
Gebruikte materialen: 
-Washi Tape: HEMA
-Houten sterren: Xenos
-Stempel: Vervestamps
-Nesting Dies

Deze kaart is weer naar een idee van Pinterest, die ik al heel lang eens wilde uitvoeren.
Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Xenos en Action
-Houten sterren: Xenos
-Stempel: Hobbycraft
-Fineliner

 En ook dit ideetje (in dezelfde kleuren als de vorige kaart) had ik ook van Pinterest.
Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Xenos en Action
-Houten sterren: Action
-Stempel: Hobbycraft

 En dit was ook mijn eigen idee, hetzelfde als de kaart met de Bijbeltekst. Het baby'tje is gepaper pieced. Ik had hier tot vorige week nog nooit van gehoord, maar toen ik het las wilde ik het zelf eens proberen. Ik vond het heel erg leuk om te doen, dus daar komt zeker meer van!
Gebruikte materialen: 
-Washi tape: Xenos & Pipoos
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Papier: Carta Bella (kleertjes & oren+poten konijn), Eline Pellinkhof (Konijn) en HEMA (huidje)
-Houten sterren: Xenos
-Nesting Dies

Dit idee was weer naar een idee van Miranda. Ze maakt echt zulke gave kaarten, precies in de stijl die ik heel erg mooi vind.
Gebruikte materialen: 
-Washi Tape: HEMA en Action
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Ribbelkarton: Joy! Crafts
-Nesting Dies
-Fineliner
-Touw
-Sterretjesbedel

 En dan nog een laatste kaart, die is weer in de stijl van het Takkiekaartje, met Washi tape als achtergrond. Deze keer een huwelijkskaart:
Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Action & HEMA
-Stempels: Joy! Crafts (Typewriter, maar dan zonder de rondjes)
-Ballonnetjes: Marianne Design
-Hartjesbedel: Gekocht bij een kralenwinkel in Londen
-Houten hartjes: Uit een snail mail
-Touw

Zo, ik ben benieuwd wat jullie van dit tapedagje vonden. Misschien had ik er beter een tapeweek van te maken, maar aangezien ik nu vakantie heb denk ik dat er deze week nog veel meer kaartjes en dingetjes gemaakt gaan worden!

Liefs en een hele fijne dag!

Mirjam

PS: Morgen is de maand weer voorbij, nieuwe statistieken dus...

5 opmerkingen:

  1. Die laatste! Supertof. Zou haast opnieuw willen trouwen.. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwww, ZOVEEL????
    Ik vind de ene nog mooier dan de andere! Geweldig leuk zijn ze.
    En, heerlijk spul he, die washi tape!!
    Ik ben volger geworden van Miramda, wat een inspiratie.
    Zo leuk van bloggen, dat we elkaar goeie ideeën geven.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, leuk! Altijd heerlijk om inspiratie voor werken met tapejes op te doen ;) al die kleuren...om zooo vrolijk van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk al die kaartjes met de mooie washi tapejes!
    Je bent goed bezig geweest.
    Alles wordt zo vrolijk he met een beetje tape :)
    Liefs, Rensina
    ps. wilde je nog gastblogger zijn met de verfstaaltjes? Want ik ga namelijk vrijdag al op vakantie en wilde het graag hiervoor binnen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een geweldige kaartjes, zo leuk he al die washi tape.
    Je hebt leuke uitgezocht en bent super bezig geweest!
    Alles wordt meteen een beetje vrolijker he met wat tape ;)
    Liefs, Rensina
    ps. wilde je nog gastblogger zijn op mijn blog met de verfstaaltjes? Want ik ga namelijk vrijdag op vakantie en wilde hiervoor de blogjes binnen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen