zaterdag 21 juni 2014

SU-per challenge #46

Trouwe volgers van mijn blog zullen wel weten hoe een groot fan ik ben van schetsen. Bijna al mijn kaarten zijn op schetsen gebaseerd. Daarom vond ik het extra leuk dat de SU-perchallenge van deze week een schets is. En dit heb ik ervan gemaakt:
Gebruikte materialen:
-Creatables: Marianne Design
-Geribbeld karton: Joy! Crafts
-Lintje: Xenos
-Plakparels: Action
-Touw

En door de omschrijving bij de opdracht (dat het maken van een kaart is als een voetbalwedstrijd), bedacht ik me constant bij het maken van de kaart het bijbehorende commentaar van Jack van Gelder.
"En ja, het kaart maken gaat van start, daar is Schippers met een eerste voorzet, het geribbelde karton komt tevoorschijn, samen met het Kraftpapier. Wat gaat het worden, wat gaat het worden? De keuze is snel gemaakt, geribbeld karton. Je ziet haar nadenken, wat ga ik hiermee? Wat moet ik hiermee? Al snel wordt de tactiek duidelijk, de superleuke babyvoetjes worden erbij gehaald en door de Big Shot heengehaald. Het gaat op snelheid nu. En dan ja, die lintjes eromheen knopen. Er gaat iets mis met de lijm, maar dat foutje wordt niet afgestraft en is snel verholpen. Dan de tweestrijd, vier of zes voetjes? Het duurt even, maar dan wordt de opstelling duidelijk. Dan nog een aarzeling, worden het houten sterren of plakparels. Kom op, laat ons niet in spanning, jaaaaa... het zijn de plakparels! Wat een schitterende plakparels..."

Zo, nu heb ik idioot genoeg gedaan. Allemaal nog geen goed weekend!

Liefs,

Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Hahahaha die omschrijving! Echt geweldig ;-)! Wat een mooie kaart. Heel eenvoudig en lekker cas maar hij is wel echt af. Want soms heb je van die kaarten waar je iets mist en dat is bij deze kaart absoluut niet zo!

    Fijn weekend!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie dat je graag kaartjes maakt, leuke bezigheid, leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha je bent een leuke commentator, leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lag in een deuk. Voor mij heb je al gescoord. Bedankt hoor dat je meedoet aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi geweldig je voetbal uhm kaart verslag ;)
    En je kaartje is erg leuk! Prachtig in deze kleuren

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig die voetjes! Leuk gedaan. Gezellig dat je meedoet met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha ik heb hardop gelachen om je beschrijving! Leuk babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen