dinsdag 10 juni 2014

SU-per challenge #44 + uitslag miniwedstrijd

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje ben ik fan van de SU-perchallenges. Deze keer was het een kleurenuitdaging. Dat vond ik echt heel erg moeilijk, want deze kleurtjes heb ik bijna niet (vooral olijfgroen niet). Maar het is me toch redelijk gelukt, vind ik zelf. Ik heb de schets van Tuesday Morning Sketches gebruikt, maar helaas voldoet mijn kaart daar niet helemaal aan de opdracht (vind ik zelf, het moet een mannenkaart zijn, dat is deze kaart niet direct). Ik heb er voor gekozen om weer een kaart met een bijbeltekst te maken. Deze kaarten zijn op de markt heel hard gegaan, ik heb er nog maar 2 over. Hoog tijd voor nieuwe kaarten dus!

Zo is mijn kaart geworden:

Gebruikte materialen:
-Papier: HEMA
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Verve Stamps
-Twine: Xenos
-3D verf: Diams
-Embossingfolder: Sizzix

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Vorige week belandde ik trouwens in de top 3 met mijn kaartje, mede hierom heb ik besloten dat het wel leuk zou zijn om al mijn mijlpalen in een overzichtje te hebben. Ik heb er een pagina voor toegevoegd, ik had dit bij Miranda gezien en vond het erg leuk en handig! Hopelijk vinden jullie dat ook!

En dan nog een dingetje, want het is vandaag dinsdag, dat besef ik wel degelijk. Volgende week komt er weer een post over de deken die ik voor mijn beste vriendin aan het maken ben. Maar vandaag zou ik de winnaar van mijn miniwedstrijd bekend maken. De deken was op de foto 154 centimeter lang. Degene die het dichtst bij het juiste antwoord zat was:

Gefeliciteerd Anne-Co! Ik heb je adres al, er komt z.s.m. een kaartje naar je toe (en een slakje en nog wat, maar dat wist je al)

Allemaal nog een fijne dag toegewenst!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Haha, dubbel op feest! Wat leuk ^^. Ik wacht het af! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaartje erg leuk geworden!
    En nog gefeliciteerd met het winnen van je vorige challenge.
    Ik ga zo meteen een kijkje nemen op je nieuwe pagina. Leuk!
    Handige tips heb je genoemd, deze dingen ga ik zeker meenemen. Ben nu alleen nog op zoek naar leuke tapejes in vakantie thema... Bij de pippoos en hema nog niet gevonden dus maar even op internet speuren :)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer SU-per ;-)

    Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het lastig was met de kleuren, is de uitwerking goed geslaagd, hoor! Bedankt voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je weer meedoet en zo enthousiast bent! Je kaartje is super! Bedankt voor je deelname aan SU-per challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen