donderdag 12 juni 2014

Shoplog #2

Hallo allemaal,

Omdat er toch een vertraging was in mijn nieuwe aankopen kon ik gisteren niet het beloofde berichtje plaatsen. Maar vandaag kan ook nog hè ;-) Ik heb namelijk leuke nieuwe spulletjes gekocht en ga ze allemaal aan jullie showen. Zaterdag heb ik veel gemaakte spullen verkocht, en met dat geld kon ik nu allerlei leuke dingen bestellen. Ik deed dit bij paperpads.

Een totaalplaatje


Ik kocht leuke mallen. Eigenlijk wilde ik de cijfers (collectables) van Marianne Design, maar helaas waren ze uitverkocht. Daarom heb ik maar voor het superleuke huisje gekozen! Misschien vind ik die stiekem zelfs wel leuker, die cijfers komen nog wel een keer. 
De sterren wilde ik eigenlijk een tijdje geleden als in Arnhem kopen, maar toen had ik niet genoeg geld meer. *Oeps*

Leuke nieuwe scrappapiertjes. Ik ben denk ik nu al fan geworden van Authentique, wat een supermooi papier zeg! En dan moet ik er nog mee gaan knutselen. Van de bovenste twee blokjes kan ik babykaartjes maken, die zijn namelijk ook bijna op!

Nog wat andere spulletjes die ik echt nodig had. Twee platen voor de Big Shot, zodat ik nu ook echt de mallen kan gebruiken waarmee je kan snijden&embossen. Nog geribbeld karton en Tacky Glue, op aanraden van Miranda gekocht. 

En dit stempelset kreeg ik cadeau. Bij Paperpads krijg je altijd een cadeautje bij je bestelling, leuk toch?

En ik heb een nieuwe manier gevonden (pinterest) om mijn scrapblokjes netjes op te bergen. Net weer even een complete volksverhuizing gehouden en nu zit alles weer netjes gesorteerd. Mama kan tevreden zijn ;-) (Ik weet dat ze dit leest...)

Ik heb nu echt zin om lekker met mijn nieuwe spulletjes te gaan knutselen, maar eerst even eten lijkt me een beter idee. 

Liefs,

Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Oooh dat huisje is leuk! Maar die papiertjes zijn ook lief!
    Veel knutsel plezier.
    Liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke spulletjes heb je gekocht!
    Jij hebt zo te zien goed verkocht ;)
    Het huisje is erg lief en ben benieuwd naar de kaartjes die je daar mee gaat maken.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt leuke spulletjes gekocht. Hier kun je veel leuks mee maken.
    Ben nu al benieuwd naar de creaties die hieruit voort vloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekocht, altijd plezant als je wat centjes kan verdienen met je maaksels en die dan terug in materiaal investeren om weer leuke dingen te maken, zo blijf je lekker bezig. En een cadeautje bij een bestelling is altijd mooi meegenomen :-)
    Grtjes, rita.
    Nog veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel plezier met je mooie aanwinsten. Goed idee om je scrapblokjes op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel plezier zou ik zeggen, leuk allemaal zeg.

    BeantwoordenVerwijderen