maandag 23 juni 2014

Mojo Monday 351

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige berichtje (dit vergeet ik nogal vaak te zeggen). Vandaag kom ik weer een kaartje laten zien, n.a.v. de Mojo Monday schets van deze week. 
Veel heb ik er niet over te zeggen, dus laat ik 'em maar meteen zien ;-)
Gebruikte materialen:
-Papier: Basicgrey
-Stempel: Marianne Design
-Houten sterren: Xenos

Ik ben niet helemaal tevreden over het inkleuren van het beertje, dat had ik wel iets netter mogen doen. Maar ja... nu is het kwaad reeds geschiedt.
Desondanks ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)

Nog een fijne avond!
Liefs.

Mirjam


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!
    Ook leuk die kleurtjes op je achtergrond.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Met het inkleuren van stempels heb ik nog altijd wel een probleempje. Dat komt denk ik vooral omdat je met kleurpotlood kleurt. Daarom staat een mooie set copicmarkers hoog op mijn verlanglijstje samen met een cursus daarvoor ;-)!. Trouwens ik heb sinds vandaag ook problemen met mijn leeslijst bij blogger dus heb ik alle blogs maar in bloglovin gezet..

    Fijne avond!
    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is leuk! ik doe het ook wel is met aryclpotlood( weet niet of je dat zo schrijft) en een beetje water dan lijkt het net verf maar wel een mooi effect. Ik heb nu ook dat zelfde probleem met mijn leeslijst zie er steeds maar 1.

    Liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen