maandag 16 juni 2014

Mojo Monday 350!

Ik heb nog steeds problemen met mijn leeslijst. Ik ga straks uitzoeken of het met ons internet te maken heeft of met google. Maar daar kwam ik nu niet voor ;-)
Ik wil de kaart laten zien die ik n.a.v. de Mojo Monday Sketch heb gemaakt.

Gebruikte materialen:
-Papier: Authentique
-Stempel: Vervestamps
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Fineliner

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Enne, als je me kunt helpen met het leeslijst probleem, dan hoor ik dat graag!

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!
    Mooi met die opvallende cirkel in het midden.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! Ik ben zo verliefd op dat papier :-(. Ik ga denk toch maar even hard sparen... Ik kan je helaas niet helpen met je leeslijst. Misschien een keer uit en inloggen? Nog een fijne avond!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw die kaart is prachtig en die stempel/ tekst in het midden prachtig!. die leeslijst daar heb ik ook nog wel eens last van maar als ik dan een keer even in en uitlog doet hij het weer heel vaag.

    Liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen